Wednesday 4 September 2013

AKHIRNYA ADA JUGA FACEBOOKER UMNO TEGAR YANG MENERIMA HAKIKAT KENAIKKAN HARGA RON95 DAN DIESEL SEBANYAK 20 SEN MEMBEBANKAN RAKYAT !!!!!


Kami bukan penyokong pembangkang, tetapi kami tidak terlalu taksub dan teruja dengan kerajaan yang 'flip flop'.

Masih ingat lagi sebelum PRU, pernah mereka katakan: "Harga minyak tidak akan naik selepas pilihan raya. Itu hanya fitnah pembangkang"

Kini pilihanraya sudah berlalu. Harga minyak juga naik.

Itu sebahagian dari petikan luhan rasa hati dari pemegang akaun FB yang cukup memuja dan menjulang Tun Dr Mahathir Mohamad sampaikan menggelarkan akaunnya  " SAYA SAYANG TUN DR MAHATHIR MOHAMMAD"

Jadi amat jelas kepada kita kenaikan petrol RON95 dan Diesel sebanyak 20 sen seliter amat memberi kesan kepada rakyat jelata khasnya para penduduk luar bandar, kelompok rakyat yang menyelamatkan UMNO/BN terutamanya Najib Razak untuk terus menduduki Putrajaya.

Omak Kau berpendirian jika suatu isu dan perkara dan berita itu benar, baik dari mana sekali pun dia datang, kena berlapang dada, berdingin kepala menerima kebenaran itu dengan menolak perbezaan anutan dan pegangan politik.

Tiada faedah dan gunanya asyik membuta tuli mempertahankan benda yang jelas memberi kepayahan kepada kehidupan rakyat semata-mata atas dasar mempertahankan prinsip perjuangan politik yang di anuti.

Itu dinamakan sokongan membawa rebah .. mempertahankan pemimpin sehingga rakyat naik menyampah.

KEBENARAN ITU PAHIT ... KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT.

5 comments:

  1. Org cmtu klau tgn luka pun kuar darah biru..mklum.la...tegar sgt.....keadaan dh mkin ssh...jom..trun jlnraya...

    ReplyDelete
  2. Ahli amenu ahli haramjadah. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rupenyer dgn rege minyak baru ler macai2 umnongok sembuh drp penyakit giler gaknye rrr...kuang kuang

      Delete
  3. Moga ramai lagi penganut UMNO membuka minda & keluar dari tempurung UMNO yg mereput & Dacing yg berkarat!

    ReplyDelete
  4. kalau x bodo bukan ameno namanya...lg ramai melayu bangangg lg mudah ameno kencing...mana geng 47% tu..xnk komen apa2 ka??

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...