KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 2 September 2013

KECOH DI INTERNET, MENTERI UMNO TUKANG BERI ANUGERAH KEPADA SYARIKAT ARAK CARLSBERG SEBAGAI JENAMA BIR PILIHAN RAKYAT MALAYSIA 15 TAHUN BERTURUT-TURUT !!!!!


Terdapat dalam laman web syarikat pengeluar bir Carlsberg Malaysia yang mempamirkan gambar Menteri Komunikasi dan Multimedia memberikan anugerah kepada wakil Syarikat Carlsberg Malaysia kerana terpilih sekali lagi sebagai jenama bir yang paling unggul di Malaysia selama 15 tahun berturut-turut.

Tak tahu macam mana nak memberikan ulasan .. sekadar menggelengkan kepala tanda rasa tidak percaya.

Dulu tahun 1972 bulan April bertarikh 15 haribulan kilang arak Carlsberg di negara ini telah dirasmikan oleh ayah Najib .. kini setelah 41 tahun berlalu kerajaan anaknya pula memberikan pengiktirafan sebagai bir paling digemari oleh penduduk negara kita.

Ada kesinambungan .. Cukup hebat ...Sekurang-kurangnya UMNO sudah dilihat memberikan pengiktirafan kepada pembuat bir terbesar yang paling digemari penduduk negara ini selama 15 tahun berturut-turut.

16 comments:

  1. Takpa...biaq depa seronok sekarang...depa lupa habuan yang dok menanti kat sana nanti....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba kome tengok bidio u tiub najib rosmoh minum arak. Sepie pedal ayam pun minum arak. KJ pun minum arak. Sharizt pun minum arak. Moiden pun minum arak. Nazri pun minum arak. Zahid tak tau. Hisham darai bodo pun minum arak. Saberi mulut buih ketampun minum arak. Apa cerita wahai mufti perak garu sana sini ke? Jatuhkan hukumlah. Semua ahli yertinggi amenu kebanyakan menelan arak. Aziz paria putera amenu kaki arak hangit. Pendeknya semua pemimpin amenu kaki araklah. Klu ada sikit je yg tak minum. Daim Z lagi taik arak. Zam paria lagi taik arak. Kepala segala kepala amenu dulu tunku lagi taik arak sampai nak mampos minta arak lagi. Tun razak kaki arak husin on kaki arak. Musa putih kaki arak. Semua didapati dalam gambar2 dan u tiub depa ni.

      Delete
  2. Menteri2 ameno semua kaki botol termasuk si mulut buih ketam tu. Tak caya gi siasat beb. Big bos memang kaki botol ngan bini. Lainpun sama je kaki botol.

    ReplyDelete
  3. Aku rsa depa ni x bljaq agama kot...sibuk kn....nk jga hal rakyat....dgr denyut nadi rakyat....hahahaha.......umno ni kn bodoh...dr dlu lg....jom2...barang naik kita turun jlan raya....buat mcm brazil..mcm indon...jgn takut..polis pun manusia yg guna mnyak..mkn gula....ayuh...omak kau my girl...tolong hasut....mnyak naik...kita turun...kita hncur kn umno...lumpuhkn kerajaan...hahaha.....ayuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1036 k9 mmg bangkai minyak naik.
      Harga barang naik
      Semua naik ko nak salahkan kerajaan...
      Ko tau tak atau ko ni mmmg jenis bangkai tak tau apa2.
      Sapa mangkok pengeluar..pengedar..dan pembekal barang naik harga bukan merekaa itu dari kalangan puak pakatan dapigs

      Harga minyak naik ikut pasaran dunia
      Mmg malaysia salah satu negara pengeluar minyak.tp itu minyak mentah yg belum di proses.bkn bokeh terus isi dalam tangki kenderaan
      Lainlah kt kelantan yang heboh diperkatakan oleh pemimpin pas kt kelantan atas darat bumi kelantan gali minyak dapat terus petrol.bodoh piang dpa tu.
      Jangan asyik2 cakap dan prihatin barang2 naik jerfikirkan sama tote bengkok yang naik x lah plak ko bising sampai nak turun kat jalan raya...ada berani....

      Delete
    2. ko lg bodoh....klau komen xde ayat kote xleh..nk salahkn dap.apasal plak sial??yg memerintah skrg sapa??jahanam la ko ni..mst ank buah hisham mulut besar....anti sgt dgn cina...abis ko naik apa pg kerja??kereta lmbu...??bodoh la ko ni...knpa kerajaan x ambik pakar dr luar bntu nk proses mnyak..tenaga tempatan berlmbak...bodoh la ko..kos hntar mnyak...ambik balik ko x pk ke??ko ni bangkai gak...msti ko ikut saranan menteri aym tu....mkn daging byk2...nk jd macai jgn la nmpk sgt ko tu bodoh...dh xleh jawab...isu kote bengkok tmbul..jgn la jd barua sgt..bodoh..bngkai....ko ni mst jilat ketiak najib ni.....tu yg bngang sgt.....ko ni barua tau x....org nk menuju ekonomi yg lbh baik..bkn nk brim yg bleh guna sekejap...cukai bayar byk...xtau la brim bg ko tu cukup...ko tgk brapa ramai yg mngngur akibat amalan kronisme umno ko.....

      Delete
  4. hahaha....ini lah cntoh macai sejati..anon 11.30..otak bukan taraf lembu dah tapi taraf anjing dah...hahaha...komen bodo..macai patut fkir dgn ada kilang arak brapa rmai mlayu lingkup..x tau pula macai ni kaki botol sb tu sokong...kah kah kah...macai jenis nikompom kalau letak taik ngan piza dia pilih taik utk ditelan...kahkahkah...bodo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong.aku sokong.1130 tu memang dah digazetkan teramat bodoh.bodoh piang 7 keturunan termasuk makbapak,nenekatok,moyang,anak,cucu,cicit dan piut.

      Delete
  5. inilah kerajaan malaysia yg katakan malaysia negara islam tapi arak,maksiat,jenayah dan pembunuhan berlaku berleluasa.mana perginya ulama muda umno? mufti2 yg dianggap maksum?kenapa diam seribu bahasa?mana fatwa2 anda?jangan gadai agama dengan kemewahan dunia hinggakn agama diletakkan dibelakang.kembalilah kepada islam yg sebenar.ingat nabi bersabda: lebih aku takut akan menimpa umatku pada akhir zaman selain dajjal.sahabat bertanya siapa ya Rasulullah? Rasulullah menjawab ulama2 yg menyesatkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam pakatan lah yang banyak dajjal
      Dalam pakatan lah banyak ularmak yang menjuall agama
      Dalam pakatanlah yang banyak ularmak yang sesat lagi menyesatkan.
      Yang pasti nya dajjal yang bertopengkan manusia

      Delete
    2. apasal plak pakatan yg kena???hram jadah betul la ko ni....patul bari...noh gadut buat menatang apa??xleh nk tegur kerajaan....ckp la kt ulamak umno la sial....sapa yg memerintah skrg sial....ko ni spesis mkn taik....hidup bergelumang dgn taik....sial ...cina ajak mkn babi macai bodo mcm ko nk marah..nk pakai tengkolok..hunus keris bagai..woi sial...arak tu elok ke??bngang..bodoh....jgn sampai aku kuar tv sial!!!

      Delete
  6. perhatian: tok sah layan anon2 jenis mangkok kat dalam ni. tak tahu fakta main sondol jadi macai tahap BUDUH ya amat-amat. lain yang diisu lain pulak dia macaikan...janji jadi pengampu ubn paling bangang.
    Yang pasti tukang rasmi, tukang bagi anugerah, tukang iklan, tukang heboh dan macam2 tukang lagi...Allah dah janji habuan siksa amat berat kat 'sana' nanti. Kalu sempat tobat...pi lah tobat..mana yang dah 'ke dalam tu' harap anak2 tolong doakan...tapi kalu anak2 lebih kurang tak pun lebih dari dia lagi......hambitlah ko........

    ReplyDelete
  7. Tengok dlm u tiub najib ngan rosmoh bantot mentahkedarah air arak. Tu islam apa tu? Tanya mufti huruhara sana sini apa hukum?

    ReplyDelete
  8. ESOK ADA SPECIAL. NI NOMBOR BAIK PUNYA...8809. BUKAN AKU PROMOSI CUMA NAK MEMANJANGKAN JASA BAKTI ANWAR MASA JADI MENTERI KEWANGAN DULU. TAK CUKUP DUIT TAK APA TAMBAH HARI JUDI. BUAT SPECIAL HARI SELASA. SAYANG BETUL TOWKEH MAGNUM DAN TOTO KAT ANWAR. PASAL SHABERI TU HAL KECIK SAJA. TAKKAN DIA ATAS PENTAS BAGI HADIAH TIBA2 TARIK DIRI. HAK TU PATUTNYA PENGANJUR KENA SENSITIF.

    ReplyDelete
  9. Kalsbet hang campog dengan SanMiguel dia buleh jadi terangkat ooooo
    Ni bukan arak ni sejeneh minuman kesihatan

    Takpa taon depan kita bagi tokos Maal Hejrah kapada tokey kilang nih
    banyak jasa kepada pembangunan nagara.

    Merdeka..... Negara Iselan Contoh
    Hidop OMNO

    ReplyDelete
  10. lepas ni air ketum pun blh dikilangkn...

    ReplyDelete