Monday 2 September 2013

SUASANA YANG MENGAMBARKAN BETAPA MALAYSIA KINI NEGARA AMAT MAJU!!!!.. SEMUA STESEN MINYAK DALAM NEGARA DI PENUHI DENGAN KERETA UNTUK ISI MINYAK WALAUPUN DAH HAMPIR LARUT MALAM!!!!!

Beginilah suasana di hampir semua stesen minyak di dalam negara ini sebaik saja Najib Razak pemimpin kesayangan UMNO/BN mengumumkan kenaikan harga petrol RON95 dari RM1.90sen seliter ke RM2.10sen seliter dan harga Diesel dari RM1.80sen seliter ke RM2.00 seliter mulai jam 12.00 tengah malam ini.

Sekali pandang menunjukan betapa meriah dan mewahnya rakyat Malaysia .. Isi petrol berduyun-duyun sampai tengah malam penuh sesak semua stesen minyak.

Omak Kau cukup yakin majoriti tuan punya kereta yang mengisi minyak rakaman gambar diatas sebelum jam 12 malam ialah para ahli dan penyokong UMNO.

Walaupun depan berbuih-buih mulut mempertahankan tindakan zalim dan kejam Najib Razak yang dilihat langsung tidak kisah beban hidup yang bakal diterima rakyat kampong, luar bandar dan  rancangan FELDA termasuk kakitangan awam yang diketahui umum menjadi penyokong dan pengundi kuat UMNO pada PRU 13 lalu.

Tanpa sokongan dan undi mereka UMNO kini jatuh merempat sebagai pembangkang..Dengan undi merekalah UMNO/BN berjaya memperolehi 47% jumlah undi dibandingkan dengan Pakatan Rakyat sebanyak lebih 52%.

UNDI PR MINYAK TURUN UNDI UMNO/BN SUDAH PASTI HARGA MINYAK NAIK.

9 comments:

  1. aduhyai...xtau nk kata apa dah.nyesal sungguh undi umno haritu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa der hal cuma naik 20sen jer.dan lain2 barang pon pasti naik sekitar 10sen ke 20 sen.apalah lah korang kecoh jer..
      Aku ingat naik sampai 2hinggit ker.
      Biasa jer......

      Delete
    2. Anon 23.25. Ko terlalu bengap. Kan bila minyak naik semua barang akan naik juga. Bil elektrik air gas lada bawang dll lagi semua mesti naik. Kan aku dah kata umno bn memang membohong yg kata najib dan mohden takkan menaikkan minyak tup2 rupanya pembohong besar kedua2nya. Kesihan orang kampung yg hanya kais pagi makan pagi para nelayan dan penduduk felda. Kesihan juga kpd buruh2 kasar yg gajinya cuma 700 ringgit sebulan. Pekerja2 kilang dll. Tentu sekali yg ada anak ramai macam mana nak berbelanja. Aku syurkan kpd mereka ini kamu semua jadi pencuri dan perompak. Rompaklah rumah orang2 kaya. Macam mana nak hidup dgn gaji kecil nak tanggung anak sekolah. Apalah umno bn tak terlintas ke di kepala hotak ko kesengsaraan rakyat? Nanti harga makanan dan minuman mesti naik. Teh tarik akan jadi 2 hinggit milo 3 hinggit. Roti canai 2 hinggit sekeping. Harga pakaian juga naik darp 30 kpd 50 hinggit. Tapi klu ada nanti kawalan harga drp kerajaan sebenarnya itu nak tutup kejahatan yg mereka lakukan aje. Nanti ada lah orng kerajaan kata kita akan kawal harga ...itu pembohong namanya. Macam harga beras dulu drp rm 10 kpd 18 kemudian naik lagi sehingga rm 27 iru beras murah tu yg mahal tak yah cakap la. Apalah punya jahatnya umno bn ni apalah punya jahatnya pm dan tpm ni?

      Delete
    3. X patah toraklah teh tarik naik 2 hinggit
      Paling2 harga barang akan naik 10 sen arau 20 sen mcm aku cakap.apakag benak nya ko ni
      Ko ni marah sbb koni pemalas nak buat kerja hanya tunggu benda free jer pasai tu ko ni bengap.
      Aku anak ada 11 orang x kecoh pon.agak2lah bengang woiii

      Delete
  2. Nak buat macam mana...angan2 nak rampas Selangor....3 billion maaa...tapi tak berjaya....itu yang naik harga minyak....

    ReplyDelete
  3. x guna nyesal bro,rase la pasni brg2 semua naik hage.time kasih byk2 kat pengundi bn(bangang nasional)

    ReplyDelete
  4. Ya allah Kau mamposkanlah pemimpin2 umno kafir laknatullah. Janganlah kau hidupkan mereka sebab kami dah tak tertanggung lagi dgn seksaan yg dilakukan oleh mereka. Mereka adalah sejahat2 manusia dibumi msia untuk menghancurkan dan menyusahkan rakyat jelata. Kau benamkan mereka sehingga tiada lagi kegusaran kami yg sentiasa dizalimi.

    ReplyDelete
  5. Kena tipu lg.betulla kata pakatan semasa kempen pru13 yg umno akan cari jalan utk kaut dr rakyat jika mrk mng.kaki kencing betul!nyesal aku sklga pangkah BN!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...