KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 5 September 2013

RUPA-RUPA KETUA GANGSTER YANG MENJADI KETUA PARTI PERINGKAT BAHAGIAN ADALAH DARI MCA, RAKAN PALING KARIB UMNO !!!!.. JOM LIHAT WAJAH KETUA GANGSTER TERSEBUT!!!



Bekas ketua gangster yang didakwa kini menceburi dunia politik dalam MCA tidak lagi berada dalam parti tersebut, kata polis.


Penolong Ketua Pengarah Bahagian Kongsi Gelap dan Perjudian Bukit Aman Datuk Abdul Jalil Hassan berkata bekas ketua bahagian parti itu juga merupakan ketua gangster Sio Sam Ong.


Polis mendedahkan nama gangster tersebut Ong King Ee @ Jackie Chan bekas Ketua Bahagian Gurney MCA, Pulau Pinang dan juga ketua gangster.


Zaman memberitahu Bernama semalam bahawa beliau telah menangkap ketua gangster berkenaan di Thailand sebelum ia dibawa ke sini.


Identiti Chan dalam parti terdedah apabila terdapat satu gambar pada 2001 menunjukkan ketua gangster itu berjabat tangan dengan bekas Presiden MCA Tan Sri Ong Ka Ting sewaktu kemuncak krisis parti tersebut.


Ia selepas Ketua Pemuda pada ketika itu, Datuk Seri Ong Tee Keat mendakwa MCA dipengaruhi kongsi gelap.


Ka Ting kemudiannya mengakui mengenali Chan dan beliau juga tahu bahawa lelaki itu mempunyai rekod tahanan EO ketika menyertai MCA pada 2000.


"Chan merupakan bekas kepala naga Sio Sam Ong (Tiga Maharaja) dimana kumpulan itu aktif di kawasan utara. Ahli kumpulan mereka bercakap menggunakan dialek Hokkien.


Kumpulan itu dikehendaki pada 1992 apabila terbabit dalam kes pembunuhan di sambutan pra perkahwinan di Sunga Petani Kedah menyaksikan enam maut ditembak.


Pada Julai 2003, Chan menghantar surat perletakan jawatannya melalui kiriman fax di Ibu Pejabat MCA Pulau Pinang.


Menurut sumber parti di Pulau Pinang, berikutan dari publisiti yang diterima amat meluas, Chan telah meninggalkan negara. Difahamkan dia kini di negara jiran.


Penyokongnya yang turut menyertai MCA bersamanya dilaporkan meninggalkan parti setelah perletakan jawatan Chan.


Abdul Jalil berkata Ops Cantas yang giat dijalankan sekarang tidak mendedahkan penglibatan sebarang ahli poltik dalam kongsi gelap atau kumpulan gangster.


Dia juga berkata sesetengah yang dulunya bekas kumpulan gelap kemudiannya memasuki dunia politik adalah "bersih"


Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata hari ini pihak berkuasa telah mengenal pasti ahli politik yang dulunya merupakan bekas kumpulan gangster.


Zahid menolak untuk mendedahkan nama ahli politik tersebut dengan berkata mereka merupakan bekas kumpulan, tidak terlibat dan kini berubah menjadi baik.


Abdul Jalil berkata polis akan meneruskan siasatan terhadap 49 lagi kumpulan kongsi gelap dimana ia telah didedahkan oleh Zahid minggu lalu.


Semakan menunjukkan pembabitan ahli politik dan kumpulan gangster berkerjasama bukanlah perkara baru.

Ini kerana pada 2004 pemimpin MCA di Labuan telah ditangkap kerana disyaki terlibat dalam aktiviti jahat.

Pemimpin tersebut berusia 40 tahun dikatakan menjadi ketua jenayah di Labuan. Kegiatan pemimpin tersebut telah dipantau beberapa bulan sebelum ditahan.


Satu lagi naib ketua bahagian MCA, ditembak mati di Kota Kechil, Johor pada 2004. Dia didakwa terlibat dalam kegiatan perjudian haram.


Beliau juga memegang jawatan Ketua Dewan Perdagangan Cina Kota Tinggi dan dipercayai merupakan dalang pergerakan sindiket di Johor.‎

63 comments:

  1. Pas pun ada kepala gangster. Gangster cap spender putih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno kepala genster. Nazri botak zahid ada genster sendiri. Umno laknatullah kafir harbi ahli2nya semua genster. Wajib bagi orang melayu membunuh parti genster ni. Tak caya tanya mufti perak huruhara sanasini. Umno penjenayah jual negara. Umno kaki puki pelacur umno kaki botol. Umno kaki rompak hak rakyat. Ni harga rumah naik 10 peratus bangkai umno gembira padan muka boooooo.

      Delete
    2. Kepala genster yg duk bawah hishamudin juga mesti ditangkap tak kira melayu ke cina sebab dah lama sangat hisham bela genster tu. Tangkap juga pekida yg duk bawah najib. Sebab pekida walaupun berdaftar tapi kerja2nya semuanya genster. Klu tak tangkap bererti umno berlindung ngan genster. Babi bangkai punya umno.

      Delete
    3. cakap xdak fakta...sama mcm pemimpin dia jgk

      Delete
    4. sahih ke gambar ngan orang nye sekarang kan teknologi canggih gambar ain kapala lain

      Delete
  2. Parti yg berlandaskan al quraan dan hadis tidak akan menglibatkan diri dengan gengster tapi yg berlandaskan sekuler dan kapitalis tentu berkawan dgn gengster.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada ke parti yang berlandaskan alquran dan hadis? PAS out. ni parti topeng islam yang mengangkat sistem demokrasi utk daulah islam. berebut melobi dlm sistem pilihanraya ala demokrasi jugak. last2 jd kepala gangster Syiah.

      Delete
    2. Ameno parti yg berlandaskan taik puki romoh bantot 3 kaki 3 inci. Umno suka pelacur umno memang sejahat2 manusia. Wajib mampos. Umno aknatullah parti kafir. Wajib diperangi. Perlembagaan umno yg ada cuma puki rosmoh ngan puki altantuya. Hehehe

      Delete
  3. Hok oloh!! Macai najis paling first komen... , syabas kak ton bertambah feymes blog ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hok Oloh, Yang ini pulak Bangkai Bangkai PKR, tahu komen ajer, busk melantung tk boleh pakai, semua main balun taik LGE pun sanggup korang makan, dasar Bangkai.

      Delete
    2. Ko tak tengok ke sape yg tutoh puki altantuya? Klu tak big bos ko tu. Memang kaki puki dulu tutoh ziana. Pastu tutuh pelacur pilipina ko tak tua ke baghal? Rhim tambi tutuh puki budak bawah umor. Nazri tutoh pelacur. Pendeknya umno ni memang kaki puki kaki pemuki termasoklah ko anon 18.01. Hihihihi

      Delete
    3. Hok oloh!! Pecacai porno dah menganut syiah plak....

      Delete
  4. Macai 00:26 berckp guna kepala lutut. Macai yg mcm ni la UMNO suke sbb senang dipergunakan dan diperbodohkan. Tak de yg cerdik dikalangan macai setakat ni. Ape yg selalu depa berhujah:

    1. Anwar kaki liwat
    2. PR pembohong rakyat
    3. Spender putih
    4. Mencarut
    5. Hidup meLAYU
    6. Dan mcm2 lg hujah yg tiada fakta dan tuduhan melulu tanpa ada bukti. Pendek kata fitnah mmg makanan depa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahh.dah blog ni pun blog pemfitnah. apa adahal. ramai penyokong macai anjing dap pin mencarut dlm ni. fitnah kapal terbang beratus angkut bangla. kan kita semua dibawah telunjuk dan gerakan cyber ketua kita DAP? kita hentam dan bangkang apa saja.apa nak kisah..

      Delete
    2. Kalau fitnah sila saman OMAKKAU..Macai yg mmg kena tipu sampai ke liang lahad.boooooo sama dia.....sampai ke anak cucu la mkn duit BR1M tanpa berusaha....booo sama dia lagi

      Delete
    3. Bangkai Bangkai PKR Lagi, ikut telunjuk LGE, sanggup jilat Anwar Al Junuri, dasar Pembangkai. Komen ikut stail Bangkai....

      Delete
    4. You ulang I saman

      Delete
    5. Umno kafir laknatullah wajib semua orang2 melayu mamposkan umno ni. Ada umno melayu mampos takde umno melayu hidup. Harga rumah naik 10 peratus harga barang2 makan naik 5 peratus harga kereta naik 25 peratus. Ni belum terasuk cukai gst lagi dan tak termasuk duit nilai ringgit jatuh sehingga 40 peratus. Baguslah umno kafir laknatullah kamu semua kena tipu terang2 ngan kaki2 perompak pemimpin kamu. Kah keh keh.

      Delete
  5. Dalam umno pun ada menteri MACAM gangster, sejak sekolah (Boaeding School) buli junior, tumbuk perut junior, suruh junior jilat kasut, royal flush (flush muda dlm tandas) dll. Aku tak akan lupakan dia..... Beberapa kali aku ludah bila terserempak dia dia tak perasan kot, aku kan junior tu......
    So macai BN jangan lupa sapa yanga mengganas sepanjang kempen PRU 13.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu tu Pembangkai, sedar lah diri sikit, DAPIG pun ko kolom telor dia, Anwar kaki liwat pun ko sondol, dasar Bangkai Bangkai tahu komen aje, semua busuk pada kaki Pembangkai ni...

      Delete
    2. Umno haramjadah laknautullah umno kafir.

      Delete
  6. Biasaasa zaman muda, cerita kena buli kat tu makes you ateonger. Tapi ada juga dulu kaki kencing rumah pemimpin negara sekarang ni berangan nak jadi pemimpin negara pulak...........

    ReplyDelete
  7. Menang terdapat beribu bangla mengundi dalam PRU 13 tapi macam mana nak buktikan kalau bawak petisyen ke makamah terus ditolak dgn alasan kesilapan teknikal, kalau berani masuk makamahlah kita bicara baru boleh bukti kemasukan dan penipuan lainnya dibuktikan dalam makamah ini tidak belom apa2 dah tolak.. Macai UMNO jangan jadi bodon generasi sekarang sudah cerdik tak macam generasi mak bapak korang dulu yg dungu2 semuanya sbb itulah mereka melahirkan manusia yg otaknya lebih bodoh dari lembu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manusia yang tidak puashati akhirnya Allah tunjukkan kebenaran .lagipun lawyer yang dilantik oleh pr bengap camna.Perkara kesilapan dan kebodohan dan tindakan menuduh melulu ini tidak akan terjadi jika Sdr Azmin yang mengetuai pkr. Cara politik yang lebih bijak dan bukan politik yang byk manipulasi spt Anuwar.

      Delete
    2. Memang Pembangkai begitu, nak buat camana, tak kenal mana elok dan man yang busuk. Pergi mampus semua pembangkai pembangkai PKR. Teuku ni pun satu lagi Bangkai.... dah abis dah pilihanraya... Teruslah maju kedepan, untuk kebaikan semua.. bukan komen benda benda busuk macam bangkai. Sekarang sesiapa panggil UMNO Macai akan ku gelar PKR pulak Bangkai... adilkan.

      Delete
    3. Tungku (tmpt masak duluah)
      Ko pon sama gak maki fitnah
      Bwrapa kali dh aku tanya mana buktinya pengundi bangla?????
      Apa ko ingt aku tak tahu apa sebenarnya pasal pengundi bangla ni????
      Kawan aku pon banyak dari kalangan orang kuat2 pkr Lh macai...
      Pasal tu ko ni senang kena kencing jerr
      Sbb itu satu habuk pon x ada repot pasal pengundi bangla ni.mana laporan polis nya .??????????
      Yang ada laporan hanya pasal dakwat kekal yg puak ko beriya2 sangat mahukan sbb ada udang sebalik pungkok.
      Macaii.........macaiii...

      Delete
  8. Saya sokong tulisan Tengku. Belum apa2 senua petisyen PR di tolak mentah2 oleh Mahkamah lepas tu kena bayar kos gila2 mahalnya. PR Peraj shj kena bayar kos petisyen hampir RM1 juta. Kalau anak jantan terima dulu petisyen kemudian bicara baru betoi. Tapi arahan kerajaan BN kepada para Hakim Mahkamah Pilihan Raya semua petisyen tolak kalau bicara oecah lah lobang penipuan SPR dan Macai2 pro BN. Hidup BN eh eh eh silap Mampos kaw BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengku dgn teuku pun ko tak reti.lagi mau komen. tengku ada yg kerabat raja. ada yang low class punye tengku. Teuku lagi la. anjing suruhan DAP ye la kut.heheh

      Delete
    2. cuba kau buktikan mana ada petisyen psl ada bangla buang undi kt mqhkamah kena tolak mentah2..repot polis pun pasl dakwat x kekal aje..tula ckp ikut sedap je membabi buta ada pulak yg sokong mamat 15.15 tu..nuar tu kau x suruh desak repot mcm2 fitnah yg puak ko cipta tp hampehhh

      Delete
    3. lembu2 UMNO/BN kat sini bangang bertingkek-tingkek....kalu nak masuk kemahkamah pun telah disekat dgn alasan2 teknikal yg bangang tahap gaban....camana nak buktikan.......tongong betul......yg tebukti ialah UMNO/BN nie penakut.....kalu masuk confirm.......PR ambik alih pemerintahan diMalaysia....itu yg kecut teloq semua org UMNO/BN tu.....

      Delete
    4. kalau masuk mahkamah..lain la nak berhujah.tergolek2 korang nakmenjawab. asyik mintak tangguh je la sama mcm nuwar liwat korg tu.
      dah ni blog main..blog fitnah sesuka ati...hentam je la.hahahah

      Delete
    5. Yang sebenarnya tungku .....alah yang tempat masak orang dulu2lah.sekarang dh x ada lagi orang pakai dapur gas periuk karan
      Tp kalau ada pasti aku jadikan anon 1936 sebagai kayu apinya untuk masak anon 1555 pas tu bg rimau makan hehehehe

      Delete
  9. Kih.kih.kih.komen bengap lg dangkal dari pencacai umporno yg cerodik buah pelior.bengap nyer hingga ketua sendiri mengazetkan depa nie haprak,busuk sampai ke usus dan teramat bodoh nyer.memalukan.tapi demi status pencacai,penghinaan sedemikian dianggap puji pujian dr madey.apa ler punya haprak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau macai harbi 2306 pandai mencarut boleh lak tp bila orang lain bkn puak macai harbi pakatan haramjadah di katakan.x diajar atau kurang ajar
      Tp apa yg aku lihat penganut2 pakatan harbi haramjadah lagi kuat mencarut
      Sama lah gak dengan pemimpin nya yg kaki sex

      Delete
    2. Pemimpin2 umno kafir haramjadah.

      Delete
    3. Big bos amenu kaki puki. Hehihihi altanyuya. Hihihi

      Delete
    4. Big bos pr kaki jubo al lubang taik...huhuhu

      Delete
  10. SAksikan wahai pengundi 47 percent tak lama lagi harga tol akan NAIK. TQ pengundi BE END.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey paria kata alaah barang2 cuma naik 5 peratus tak masalah. Ko madey paria sial tak pe sebab harta ko 7 keturunan makan tak abis. Ni yg rakyat ni yg gaji 9 ratus henggit ni apa kejadah. Lakanat punya paria baghal pundek mak lu lah medey setan.

      Delete
  11. Agaknya MACAI PR ni dah lama tak kena liwat,tu yg angin satu badan tu...

    ReplyDelete
  12. RUPA-RUPA KETUA GANGSTER RAKAN PALING KARIB UMNO !!!!..

    Betol 100%
    OMNU bapak gengster
    sudah tentu kawan kawan rapat dia pon gangster

    Dia pon ngaku lebih suka kawan ngan HEBLEH SETAN berbanding malekat

    Macam anjin la kan, dia senang bekawan dengan sesama anjin
    dan babi pulak senang bekawan dengan babi

    Tak perenah dengar oran kata hanjin bekawan dengan kambin

    Betoi sangat mengkalu OMNO bekawan dengan gengster, setan, hebleh, penyangak, memantat, tokey kilang arak, taik judi, tukang kebaeh duit, baroa - macam macam ada - jenoh nak habag - hangpa tengok sendiri la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bekas lah bahlol sekarang ni ntah ntah dia pangksh dap fakta menyatakan hanya beberapa peratus je dari kaum cina yg maseh setia dgn mca

      Delete
  13. omak kau lama x de bahan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omak kau dah jadi bahan lauk...

      Delete
    2. boss yb keling tak bayar gaji...ilanglah.

      terlanjur...

      Delete
    3. Itulah lain kali jangan ingat BN aje merompak, last2 diri sendiri kena. Bawa bersabarlah.

      Delete
  14. Blog Syiah dikesan.....

    ReplyDelete
  15. Blog Syiah meroyan....

    ReplyDelete
  16. Oh mak ko Syiah....alamak tersasullll plak....

    ReplyDelete
  17. Ni blog gangster syiah ni.....lari......

    ReplyDelete
  18. Blog puki omak kao, tak nak komen pasal isu kalimah allah yg hot skang ke...

    Syiah ke kau

    ReplyDelete
  19. dh sminggu dh blog ni x de bahan...dh kena colik gangster kut sbb..asyik bongkar ceritr kegiatan gangster.

    ReplyDelete
  20. Sumber Harakah "king jason': Blogger ni kena rompak dirumahnya. Diacu parang.
    Inilah balasan Allah kerana hati penuh dengki dan misi mencari kesalahan Pemimpin yang aman memerintah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini balasan(bala) Allah kerana memilih UMNO/Bn yg merupakan penjenayah.....maka Mlaysia sekarang menjadi sarang pemjenayah.........kita sepatutnyer merubah segera pemerintahan negara ini....kerana bala datang tak mengenali sesiapa.......

      Delete
  21. Anon 17:47,jgn ler cakap cam tu.Walaupun berbeza pendapat tapi jgn label dia hati penuh dengki.Itu semua pendirian dia,cuma pembawakan jer berlain cara.Semoga omak kau selamat dan jgn jadi lauk lagi...

    ReplyDelete
  22. patut le dh seminggu admin x muncul2...kena samun rupanya kesihann...begitupn bnyk2 brsabar..semoga penjenayah mendapat balasan...

    ReplyDelete
  23. Kepada Omak Kau....
    Pada kebiasaannya penjenayah datang kerumah seperti yang anda alami itu akan bertindak berani, pantas berserta dengan ilmu sihir yang mereka percaya membuatkan kita hilang kekuatan untuk melawan.

    Pulihkan semangat takut tu segera sebelum ia menjadi satu penyakit "bebayang hantu" yang akan menimbulkan rasa takut yang tidak menentu. Sila rujuk pada orang yang mahir dalam bidang perubatan yang berkaitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba minta ayer berkat dari n.ajis untk memagar diri dan rumah kerana n.ajis adalah seorang ulamak tersohor kalau tak pun cuba ler minta ilmu pendinding diri dari si anugerah tuhan, adalah tidak logik sekiranya ulamak tersohor dan anugerah tidak memiliki ilmu gahib tersebut.

      Delete
    2. Cuba minta air berkat ngan najib kaki puki atau ngan rahim kaki tutuh budak bawah umur mudahan2 ko juga jadi kaki puki. Ni ada berita baik buat putera dan pemuda umnu ..najib suruh tutuh puki puteri umnu beb. Memang puteri umnu gatal nak batang pemida umnu. Last2 kalu tak dapat gentil kelintik sendirilah. Huhuhu

      Delete
    3. baca zikir pendiding diri.amalkan sebut 'nueng kunyit' 10000 kali. pastu sebut 'nikmat ajis' sekali. selang selikan di dgn sebut 'menatemu'. dengan lenggok nyayian zikir pak mung pakmung stape.lebih afdal sebut lim kit siang.kalau boleh letak gambar mahkluk2 tu.kalungkan bunga.dizikirkan siap headbanging tiap mlm sampi subuh..insyaallah bila dizikirkan menyebut tokoh tokoh yg disebutkan diatas akan tenang idupnya tak takut lagi.hihi. ingat lim kit siang tu pejuang islam wooo

      Delete
  24. sapa masuk umno dia bapak anjing

    ReplyDelete
  25. adeh... gengster pun masuk politik ke srkg ni..... dunia... dunia...

    ReplyDelete