Monday 2 September 2013

ISU KENAIKAN RON95 DAN DIESEL SEBANYAK 20 SEN SELITER .... MULA-MULA DIKATAKAN KHABAR ANGIN ... AKHIRNYA MENJADI BERITA RAKYAT NAIK ANGIN SATU BADAN!!!!!!


02/09/2013 5:15pm

KUALA LUMPUR - Dakwaan sesetengah pihak bahawa harga minyak petrol akan naik 20 sen esok adalah hanya khabar angin.

Naib Presiden Persatuan Stesen Minyak Petronas Malaysia (Pesamp), Datuk Abdul Razak Idris berkata, setakat ini pihaknya tidak mendapat sebarang hitam putih daripada Kementerian Kewangan berhubung kesahihan khabar angin tersebut.


“Jika namanya sudah khabar angin, sudah tentu ia tidak benar, kalau betul-betul harga minyak naik sudah tentu ada hitam putih dari kerajaan,” jelasnya ketika dihubungi Kosmo! hari ini.

Beliau mengulas mengenai khabar angin melalui laman sosial WhatsApp dan blog bahawa harga minyak petrol akan naik 20 sen esok. - KOSMO!

Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=0902&pub=Kosmo&sec=Terkini&pg=bt_15.htm#ixzz2dkNzF1JP
Hakcipta terpelihara

Akhirnya rakyat naik angin satu badan apabila Najib Razak mengesahkan akan berita yang belegar ligat dilaman sosial FB, Twitter, Whats App dan blog pro Pakatan Rakyat itu adalah benar lagi sahih.. Terbukti para pejuang Pakatan Rakyat bukannya kaki fitnah dan penipu macam juak-juak UMNO.....

PUTRAJAYA - [DIKEMASKINI] Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan kenaikan harga minyak RON95 dan diesel sebanyak 20 sen bermula tengah malam ini.

Ini merupakan salah satu langkah rasionalisasi subsidi oleh kerajaan, kata beliau dalam sidang akhbar di sini hari ini.


10 comments:

  1. PUKIMAK NAJIB!!!!HABIH SEMUA NAIK PASNI!!!!BANGSAT AR NAJIB!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno pembohong rakyat semua dah yerlalu benci ngan umno. Mamposlah omno.

      Delete
  2. itu lar...lain kali...tanya sama poookoookkkk...apa sebab goyang......laaaa....ghupernyer lembu UMNo/BN yg goyang.....sbb naik minyak...hihihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde lagi yg paling jahat didunia ini melainkan umno kafir lakatullah. Barang siapa yg menyokong umno juga termasuk dari golongan mereka. Sejahat2 setan dan iblis jahat lagi umno ini.

      Delete
  3. dasar kroni untuk kroni,dah pakai banyak tempohari !!.takkan nak biar free,tempoh untuk kutip balik !!satu untuk aku''satu untuk kau!!!.muka penipu ,walaupun aku orang pekan,tak sebesar kuman aku percaya cakap nnn.....penipu .

    ReplyDelete
  4. nang..butinang.koi buti koi.bn menang ,,ha!ha!ha!untuk pengukuhan ekonomi!!!nak termuntah koi!!!uweekkkk{oooooooooooorniiiiii}

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...semoga golongan 49% rakyat yang memilih pemimpin sekarang ini akan dapat mencari golongan 51% rakyat yang teraniaya di hari akhirat kelak untuk memohon kemaafan. Ingatlah bukan mudah mencari setiap orang dalam golongan 51% yang teraniaya sekarang ini di padang mashyar kelak. Selagi tiada kemaafan dari kami golongan 51% selagi itu lah golongan 49% ini akan menanggung dosa ini...Terima kasih...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg rakyat dan ahli2 umno buleh buat dgn harga minyak naik? Siapa suruh sokong? Sekarang dah kena batang hidung sendiri. Ludah kelangit kena muka sendiri. Harap semua orang umno keluar dari umno sekarang juga. Klu tak keluar kamu semua jadi bangkai babi lagi baik.

      Delete
  7. JANJI DI TEPATI............................................JANJI DI CAPATI.....................JANJI DI TAHI.........................

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...