Monday 30 September 2013

MAHATHIR SERU AHLI-AHLI UMNO DENGAR PANDANGAN PENYOKONG PAKATAN RAKYAT SIAPA YANG LAYAK MEMIMPIN UMNO??????


AHLI-AHLI SUDAH HILANG KELAYAKAN WARAS FIKIRAN UNTUK PILIH PARA PEMIMPIN MEREKA.

Nampaknya mantan Presiden UMNO selama 22 tahun langsung tidak yakin akan kemampuan ahli-ahli UMNO berfikir dan menilai siapa yang layak memimpin UMNO untuk tahun 2013 hingga 2016.

Terpaksa merayu agar ahli-ahli UMNO yang bakal mengundi siapa yang layak menjadi pemimpin UMNO agar meminta padangan dan penilaian mereka yang buka ahli UMNO ... Kalau bukan ahli UMNO sudah pasti rakyat yang menjadi penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat.

Secara tidak langsung Tun Dr Mahathir ingin memberitahu kepada dunia betapa ahli-ahli UMNO yang ada kini jenis bodoh-bodoh belaka dan tidak macam para ahli dan penyokong Pakatan Rakyat.

Jika parti dianggotai oleh rakyat yang cerdik, bijak dan otak geliga ... secara ikut hukum akal logik sudah pasti pemimpin-pemimpinnya jauh lebih bistari bijak pandai.


PELABUHAN KLANG - Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menyarankan anggota perwakilan Umno mengambil kira pandangan dan pendapat individu yang bukan dari kalangan parti dalam memilih barisan kepimpinan parti itu bulan depan.
 
Beliau berkata jika perwakilan hanya melihat kepada kepentingan Umno ketika membuat pemilihan, besar kemungkinan mereka membuat pilihan yang salah.
 
"Ahli-ahli Umno yang berkuasa tentukan siapa jadi pemimpin, (oleh itu) perlu ambil kira pendapat orang di luar Umno.
 
"Kalau mereka cuma nampak kepentingan Umno sahaja, besar kemungkinan mereka membuat pilihan salah dan ini mungkin menyebabkan Umno dan Barisan Nasional (BN) kalah dalam pilihan raya umum akan datang," katanya kepada pemberita selepas melancarkan pelayaran sulung kapal pengangkut kenderaan MV Arca Emerald di Northport hari ini.
  

8 comments:

  1. Sape2 pun leh jadi pm asalkan bukan keturunan mamak keling kutty..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi......nak tak nak dah jd sejarah begitu....kini masa utk mnjadi UMNO bukan UMNONGOK

      Delete
  2. teguran dari seorang negarawan islam.
    Apa pun kita PKR tak perlu amik tahu teguran untuk parti dia. Yng penting kita dlm PKR harus memikirkan untuk berubah. Agar lebih dihormati dan disanjungi maka sekrg adalah masa yg sesuai jika kita angkat Sdr Azmin memimpin PKR dan tidak akan dianggap PKR parti anak beranak yg hanya mempertahankan moral sesorang. Kita harus berubah demi kelangsungan PKR.!yeahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negarawan Islam?mu bodo aper ker.tu pasai madey kata hangpa semua bodopiang.sampai 3 generasi bodopiang nyer.

      Delete
  3. Klu mukhriz kalah nanti habislah madey akan kata macam2 kat omno. Yg sekarang ni pun madey dah kata bodo kpd pemimpin2 omno apatah lagi kalu anak dia kalah. Tak caya tengok lah.

    ReplyDelete
  4. aku lebih respek pemimpin ini drp bini mat yo

    ReplyDelete
  5. aku lebih respek lembu nfc ni drp bini mat yo.

    ReplyDelete
  6. nasib baik dia tak jadi jaga. Klu tak dah tentu kena maki bini mat yo.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...