Tuesday 24 September 2013

HANYA SATU-SATUNYA DI MALAYSIA .... CENDOL LEBIH BANYAK PERCUMA DARI KENA BAYAR!!!!

Kali pertama dalam hidup Omak Kau kedai menjual cendol memberikan banyak percuma kepada pelanggannya ...1) Fakir Miskin  2) OKU ( Orang Kelainan Upaya bukan Orang Kuat UMNO)  3)   Mi8numan Ringan  4)  Tambah Cendol  5)  Tambah Santan   6)  Tambah Air Batu (Ais)  7)  Tambah Air Gula.

Pemberian percuma ini kerana yakin dan percaya oleh tuan punya warong Cendol Bakar ini bahawa Rezeki itu datang dari Allah SWT dan ingin berkonmgsi kembali dengan pelanggan yang datang berkunjung ke warong cendolnya yang terletak di Kuala Selangor, berhampiran dengan Ijok, Selangor.

5 comments:

  1. Setiap minggu hari sabtu sy lalu kawasan ni. Belum ada kesempatan nk singgah je. kereta yg beratur utk Drive Thru mmg amat panjang. Yg mkn n minum di situ pn ramai sgt. Alhamdulillah.. Jgn ada org Melayu lain PHD sudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syabas,walau minyak naik,masih boleh meniaga bagi percuma...bukti m'sia maju dan makmur...

      Delete
    2. yang PHD adalah Ahli Majlis kawasan Kuala Selangor iaitu terdiri dari puak CIna DAP dan PKR serta PAsyiah. Mereka2 ini bakal merobohkan tempat itu. slow2..kihkih

      Delete
  2. hmm. hasil daripada kemanan negara ditambah dgn didikan dan kesedaran dibawah YB kuala selangor menghasilkan usahawan dan pengikut yang berhemah tinggi. Tanpa rasa dengki, tanpa rasa mengeluh, sentiasa bersyukur dan tidak diajar memprotes dan memberontak spt puak chauvinist DAp beserta anjing2 pkr dan PAS....Maka penyokong dan peniaga ini dibwh YB Parlimen Kuala Selangor. meneruskan bersedekah dan membantu sesama umat islam walaupun kenaikan dgn kenaikan harga petrol.Tahniah..kepada pengundi dan YB...;)

    ReplyDelete
  3. Gula nak naik harga ooii. Omno pembohong ooii. Sharizat keling pundek kata memang patut gula naik ooii. Subramaniam paria kata takut kencing manis oooi. Nazir kata biasalah tu. Hisam mulut lebar kata negara kalu nak maju gula mesti naik harga. Feii pedal ayam cakap gula naik sebab kera jaan nak bantu rakyat. Moiden kata ikutlah cara guna gula dgn berhemah. Najib kepala penyamun tak kata apa2. Hehe

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...