Thursday 5 September 2013

APA LAGI NAJIB MAU LIHAT!!!!


Belum kering air liur yang tersembur keluar dari mulut Menteri jaga barang-barang keperluan beri amaran "keras" akan ambil tindakan tegas kepada mana mana peniaga menaikkan harga barang sewenang-wenangnya ... tetiba secara terus terang para peniaga restoran mamak mengumumkan harga teh tarik naik 20 sen segelas dan harga roti canai naik 20 sen juga sekeping.

Nak tanya kepada Pak Menteri yang beri amaran keras ini ....Bila nak ambil tindakan? .. Atau amaran itu sekadar peluru kapor atau meriam bulu ke? .. Bunyinya amat kuat berdentum tapi debu sikit pun tak melekat!!!

Kepada para pembela dan pengampu Najib ... masih mau mempertahankan tindakan zalim Najib menaikkan RON95 dan Diesel sebanyak 20 sen seliter dan RON97 15 sen seliter?

Masih mau menafikan kenaikan itu bakal diekori dengan susulan rantaian yang bertindih-tindih yang memedihkan?

Bangunlah dari dibuai mimpi hanya disebabkan kalian menganut anutan politik yang sama ... cuitkan sedikit minda anda .. Rakyat kini sedang menjerit kerana keperitan hidup yang semakin menghimpit.

12 comments:

  1. Bom gune C4 rrrrrr....kasi pecah itu gelas

    ReplyDelete
  2. CELAKA punya Kerajaan..........

    ReplyDelete
  3. Kalau tak mampu minum air paip la. Ukur la baju dengan poket dulu sebelum masuk kedai. Air paip tu pun UMNO yang sediakan. Langsung tak tau berterima kasih pada kerajaan yang dah banyak berjasa. Nyata penyokong pembangkang memang BONGOK!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hidup umno..hidup pm..dan hidup macai. kasi susah sama itu penyokong pr. Kami macai karat biru no hal punya..tunjuk saja kad umno kami, itu mamak pasti gigil punya..tarak berani mahu naikkan harga teh. Dgn kad umno juga kami.macai boleh dapat petrol free. kami tak makan ayam pasal menteri kami tatak kasi beli ayam. kami hanya makan rumput saja sebab kami adalah LEMBU UMNO....

      Delete
    2. bonggok mana boleh terima kasih pada UMNOOOO..umno tu sapa pak menakan hang ke?? macai..macai...kesian hang

      Delete
  4. Kalau ccamtu xyah la mentri ugut nk amek tndakan . Biakla nk naik banyak manapun

    ReplyDelete
  5. Amaran keras, koteh
    Esok menteri ni kata kalau minyak mahal jangan pakai minyak...... Pakai keta lembu.... Ali Ketam boleh jadi ejen.

    Bodoh bebal diingat mamak takut dengan amaran.... Tindakan? Haperak....

    ReplyDelete
  6. sape suruh minum teh tarik dan roti canai kat mamak? mengong

    ReplyDelete
  7. UMNO BERUKKKKKK...........

    ReplyDelete
  8. Tarik pm pnya otak kasi babi makan la sial!!

    ReplyDelete
  9. Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

    Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

    Contohnya yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Permuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

    Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

    Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

    Sekian, Terima kasih

    ReplyDelete
  10. YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) JANGAN ROSAK PERATURAN BUDDHA

    Kepada Pengurusi Samnak Sambodhi (Yip Kum Fook, MCA Gombak) dan Setia-Usaha Yap Leaong Lan(Peggy Yap)

    Orang awam tempatan menyoal tentang ingin menjadi Ahli PERSATUAN BUDDHIST SAMNAK SAMBODHI, No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong 52100 Kuala Lumpur, Malaysia, tetapi dengan sukacitanya mereka bukan orang parti MCA semua di tolak. Mengapa?

    1) Ini bukan tempat gelangang politik, ini tempat sembahayang.
    2) Ini tempat harta orang ramai bukan harta awak sendiri.

    Harap awak faram dan bebas undang-undang yang tak betul dengan segera, kalau tidak perkara yang tidak manis akan berlaku.

    Sekian Terima Kasih

    Taman Desa Jaya, Kepong….

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...