Tuesday 3 September 2013

KERANA SUDAH KANTOI MALU BESAR, UTUSAN SANGGUP UBAH CERITA KISAH KENAIKKAN RON95 DAN DIESEL SEBANYAK 20 SEN SELITER!!!!


Memang penipu tegar besar akhbar lidah biawak rasmi UMNO, Utusan ....sanggup menipu dan memutar belit berita kisah kenaikkan harga RON95 dan Diesel sebanyak 20 sen seliter yang ketika sevbelum diumumkan oleh Najib Razak sudah pun berlegar ligat dilaman sosial dan blog pro PR.

Diangkat cerita ini oleh Utusan sebagai sekadar khabar angin saja dengan tajuk ... Petrol naik sekadar khabar angin - Persatuan  ... siap menemuduga Presiden Persatuan Pengusaha Stesen Minyak Petron Malaysia untuk menyakinkan rakyat betapa cerita yang dijaja oleh para pejuang Pakatan Rakyat hanyalah palsu belaka.  Akhirnya????? ..

Tup tup tup .. apabila kisah ini meletup sebagai cerita sahih .. terus semakan dibuat dapati kisah itu sudah dipadamkan tetapi diganti dengan cerita Projek pembangunan rakyat ikut kemampuan - PM.

Utusan ini lupa walaupun kita ubah cerita asal namun URL nya adalah tetap kekal sama ...

Apa punya akhlaklah Utusan ni ... dia ingat rakyat semuanya boleh diperbodohkan macam ahli-ahli dan penyokong tegar UMNO kot?????

TIPU DAN UMNO BERPISAH TIADA ... MACAM ISI DENGAN KUKU.

12 comments:

  1. http://utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130902/dn_25/Petrol-naik-sekadar-khabar-angin---Persatuan

    Lol kantoi

    ReplyDelete
  2. Tipu pun susah..tak tipupun manyak susah oii...nang bo tinang...qui bo ti qui

    ReplyDelete
  3. nanti ada macai kata berita itu dikeluarkan sebelum pm umumkan. sebab tu ramai orang kata majoriti macai karat biru mempunyai otak dikepala lutut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA BETUL,DALAM UMNO YANG TINGGAL HANYA SPESIES YANG OTAK TAHAP LEMBU SAJA SEBAB TU SENANG DICUCUK HIDUNG.

      Delete
  4. Yang soheh utusan ni Kita boleh percaya adalah pada tarikh dan hari je... Hak lain semuanya auta... Tarikh keluaran je yang boleh pakai... Tarikh ceta, kena fikir atau tak perlu fikir dan tak perlu baca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan satu lagi yg amat ditunggu tunggu oleh para penjilat umporno iaitu keputusan nombor ekor.yg tu utusan meloya tak pernah tipu.

      Delete
  5. JANJI DI TEPATI...............................JANJI DI CAPATI.................JANJI DI TAHI............................

    ReplyDelete
  6. Pemimpin BN kan Penipu tak heran la TV pun jadi TV penipu, Surat Khabar jadi surat Penipu dan Radio juga jadi Radio penipu.Tapi semua rakyat Malaysia sekarang dah sedar mereka dah kena tipu selama ini. Hanya orang yang suka menipu, akan sokong penipu.

    ReplyDelete
  7. BN=Bodoh Nyeeeee

    ReplyDelete
  8. ini semuanya bangla punya pasal lah.....
    bila lah najib nak balik bangla yek...

    ReplyDelete
  9. UMNO dan Penipuan umpama kentut dan tahii..takkan berpisahhhh

    Phuuuiiiii..Lahanat

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...