KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 27 September 2013

KERANA KECELUPARAN DAN KEBIADAPAN MASHITAH IBRAHIM, AKHBAR SINAR HARIAN TERPAKSA MOHON MAAF KEPADA TGHA DAN MAT SABU KERANA DIRI MEREKA DIFITNAH!!!!



Akhbar Sinar Harian dengan berjiwa besar akui akan kesilapannya menerbitkan suatu artikel bertajuk " SKANDAL SEKS, KRISIS POLITIK PAKATAN" mengaitkan Presiden dan Timbalan Presiden PAS,  dalam kolum " LANGIT TERBUKA" tulisan Dr Mashitah Ibrahim yang disiarkan oleh akhbar berkenaan pada 2hb Mac 2012.

Akhbar Sinar Harian melahirkan rasa kesal atas penyiaran jijik, jahat fitnah itu dan memohon maaf kepada Dato' Seri Presiden PAS TGHA dan Timbalannya Tuan Hj Mohamad Sabu.

Kes saman fitnah oleh TGHA dan Mat Sabu keatas Dr Mashitah Ibrahim masih lagi berjalan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

27 comments:

  1. Mashitah tidak boleh dilepaskan kerana dia seorang yg mempunyai asas ilmu agama yg kuat . Jika dilepaskan ia akan menyesatkan lebih ramai umat . Ini , wajar dijadikan tauladan kpd yg mempunyai asas ilmu agama yg dalam . Hukum tidak boleh dipermainkan.........

    ReplyDelete
  2. Mcm announcement pakai kertas jamban jer..tu pun boleh percaya ker.Video org menyuntut pun boleh kata besi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyuntut.nyuntut.takhabis habis dengan nyuntut.ko pun kaki nyuntut aper ka.ataupun sahih ko nie ahli umporno yg madey dan anak nyer katakan bodoh.agak nyer memang yer la tu.

      Delete
    2. Ader dua andaian.jika lelaki nie agak pelik.dalam waktu jumaat nie.tak gi sembahyang ker.jika pompuan nie statement nyuntut jer..kaki kena nyuntut selalu ler nie.kantoi.

      Delete
  3. Sia2 je blajar agama tinggi2..nak tunjuk dia 2 barua tulen najib sanggup buat fitnah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn pertikai org belajar agama tinggi kalaukita yg cetek agama ni tak tau dan tak pn buat apa2 utk masyarakat tp asyik nak menyalahkan orang beragama...sekurang2nya orag UMNO belum lagi mengeluarkan fatwa songsang sebagaimna pemimpin pas yg agama pn tinggi juga..

      Delete
    2. Kah.kah.kah.kah.kih.kih.kih.kih.kih.Wooooooooo.aper,orang umporno tak pernah mengeluarkan fatwa songsang.fuh!awat ler mudah sangat diperbodohkan.Madey kata isi kandungan AlQuran perlu diubah ikut peredaran masa.najib plak mengatakan hukum Islam kolot dan ketinggalan zaman.mungkin pada ko itu statement atau fatwa yg perlu dipatuhi.tu la kita orang sebulat suara menyatakan ahli umporno nie bodoh,sesat lg menyesatkan.bangang ko nie tahap gaban dan cerodik ko tahap buah pelior jer.kih.kih.kih.kih.kah.kah.kah.kah.Woooooooooooo.

      Delete
  4. Memang betul dia ckap vdo besi..tengok je kes lingam dh terang2 ada bukti besi..tp diam sampai sekarang..

    ReplyDelete
  5. Memang Dr Mashitah ada ilmu, tapi orang Trg semua tahu Hadi memang ada bini lebih dari satu. Mat Sabu dah dihadapkan ke mahkamah di Kota Bharu kerana khalwat dengan bini orang. Tetapi mahkamah lepaskan dia kerana teknikal antara pakai tuala dan kain pelikat.. fitnah ape orang Pas Kelantan semua tahu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yg ada ilmu tak akan menyatakan bahawa jika tiada duit kira darurat bole jual burid.ilmu aper kebenda nyer.dan jika TGHH berbini lebih dari satu aper masalah nyer.kenape jika mampu tak bole kawin lebih ker.jgn kawin lima dah ler.hukum dan takdir Allah pun ko nak pertikai.aper masalah ko nie.ko nie sihat agama ker tidak.tu lah,suruh ngaji malas lepas tu jadi ler manusia cerodik buah pelior.

      Delete
  6. CUBA baca artikel mohon MAAF di Sinar Harian tu betul2 mana ada kata penerbit rasa kesal atas penyiaran jijik, jahat fitnah ..yg rasa jijik,jahat dan fitnah itu adalah pemilik blog Omakko terhadap pemimpin, ahli dan parti UMNO. Jgn jadi batu api di atas pertelingkahan dua pihak.

    ReplyDelete
  7. Dulu ppuan ni penah hina hudud..orang yang hina hudud ni leh jadi kafir..bkn nak ckap dia dh kafir tp carilah sndiri dalam hadis..bkn macam najib,jenis2 najis pn xtau..kantoi ngan budak skolah rndah lagi 2..

    ReplyDelete
  8. Orang sembahyang tak tinggal pun suka buat tebar roti spender gak..donia donia..apa la nak jadik...

    ReplyDelete
  9. Dulu masa perintah ganu.. haji Hadi kata Hudud 0.0001 peratus je dalam al-Quran bukan keutamaang.. guane gamok wehhh..

    ReplyDelete
  10. apa susah..semuanye takdir. Korang x caye?.Kenapa Anwar boleh lepas?. Kenapa Mat Sabu booleh lepas, Najib Boleh lepas dan bla bla bla bla...semuanye kehendak YG MAHA ESA. Tanya ulamak muda Fathul Bari.

    ReplyDelete
  11. Kehendak yg Maha Esa boleh tanya kat fathul Bari ker?!...bodohnyer kau ni!

    ReplyDelete
  12. Fitnah memang dah sebati dengan darah setan2 disemua lapisan Umno. Takda fitnah bukan nya Umno. Setan2 ni kalau nampak je faedah keduniaan agama dicampakkan dan Allah diketepikan.

    ReplyDelete
  13. si hadi korang panggil Tuan Guru?cehhh
    Mempertahankan sex bebas mutaah dan syiah korang panggil Tuan Guru?
    Guru ape? guru bertuhankan undi dlm parti dan sistem demokrasi ka?
    sama je la hadi di dgn LKS. setaraf keimanan nya..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kih.kih.kih.kih.kah.kah.kah.kah.Woooooooooooo.bodohnyerpencacai umporno menuduh tanpa bukti.mulut sial.terperdaya dengan propaganda murahan utusex,blogger upahan dan pimpinan nyer yg telah sedia maklum bodopiang lagi pemfitnah tegar.bodoh.bodoh.memang betul bodohpiang 3 generasi.kih.kih.kih.kih.kah.kah.kah.kah.Wooooooooooooo.

      Delete
  14. Berpelajaran tak mesti beriman...tu sebab mulut tak berinsuren.Suka bercakap saja tanpa berpandu kpd Al Quran As Sunnah.....yg asas pun tak amal nak jadi menteri, YB dan berpangka tinggit. Yg asas sekurang2nya memberi "Respect" kpd ulama. Yg suka berlepaskan cakapan yg kurang manis itu bangsa Bangla ke? Org Melayu yg ana kenal semuanya baik2 belaka dan semuanya ada diMesjid dan surau pada waktu solat dan mendengar ceramah ustaz2 dan Ustazah.

    ReplyDelete
  15. Macai bila bcakap main sembur je..mcm kes nik aziz ckap penerima brim mcm bnatang..dh dputar belit oleh utusan setan..dlm vdo pn terang2 mksudnya..ulamak muda ckp yg arapkan subsidi mcm b@bi,seko pn mcai umno x bsuara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam Pas berapa ramai yang dakwa ulama, tapi bila je naik pentas terus maki hamun orang, mat sabu nombor satu cap orang macam2. Nik ajis kata semua orang Pas ulama.. mcm ni ke ulama ente mksukkan... hampeh..

      Delete
  16. maknanya 'agama' orang umno terang-terang boleh diragui... sejak zaman mahathir lagi kan ? begitu juga zaman tunku abdul rahman, tun razak & tun hussin onn... (saya pulun semua sekali tak pe ke ? ) kalau tak silap dulu ada pemberi komen (tak ingat kat blog mana) yang mengharamkan mengambil orang umno jadi menantu
    Kalau Mashitah pun ' tak betul agama' harussani punya fatwa pun tak boleh pakai, Jamil Khir Baharom kata Kassim Ahmad cuma murtad di trengganu patutkah kita menerima bahawa umno itu islam ? Orang Gila pun belum tentu terima yang umno tu islam

    ReplyDelete
  17. Jika akal telah berfungsi dan manusia tidak mengingkari hakikat dirinya dalam segi keilmuan dan kajian ilmiah, bahkan dalam segi ini mereka melihat adanya nilai positif untuk tujuan peribadi atau suatu kebaikkan, maka akan jelas lah hakikat akhlak manusia, sifat sifat nya dan kemampuan nya..

    ReplyDelete
  18. Potongan Gaji Penjawat Awam Untuk Bayaran PTPTN. Setuju atau Tidak. Kronologi Berita Najib VS Wall Street Journal WSJ. Daripada Dakwaan Fitnah Bertukar Kepada Perakuan Derma. here are options berita, berita harian, berita terkini, berita malaysia, harian metro or sinar harian.

    ReplyDelete