Monday 2 September 2013

BIARKAN GAMBAR-GAMBAR BERBICARA...KESIAN NOH OMAR DAN ALI RUSTAM ... HADIR DI RUMAH TERBUKA AIDIL FITRI ANJURAN UMNO AMPANG TIADA ORANG !!!!!!!

Untuk pengetahuan rakaman gambar-gambar diatas adalah disedut dari akaun FB Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor merangkap mantan Menteri Pertanian Dan Asas Tani DS Noh Omar.

Malam tadi beliau memberitahu satu dunia yang beliau bersama-sama dengan mantan Ketua Menteri Melaka merangkap Bekas Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Melaka yang kecundang ditangan Ketua AMK di Parlimen Bukit Katil pada PRU 13 lalu, DS Ali Rustam sedang bertandang di Rumah Terbuka Aidil Fitri anjuran UMNO Bahagian Ampang yang berketuakan Dato' Ismail Kijo yang langsung tidak terpileh sebagai calon sama ada Parlimen maupun DUN dalam Bahagian Ampang.

Terkejut besar sungguh Omak Kau apabila melihat rakaman gambar-gambar tersebut.

Langsung tiada nampak orang ramai yang hadir .. Sepatutnya dan selogiknya jika tetamu khas itu seorang yang bertaraf Pengerusi Perhubungan Negeri sudah pasti ramai yang hadir terutamanya para ahli dan penyokong UMNO sebagai tanda hormat dan menyokong beliau sebagai Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor yang baru.

Tidaklahlah tahu sama ada jamuan dah habis atau belum bermula .. Yang pasti kehadiran kedua pemimpin UMNO ini tidak disambutlah oleh para ahli UMNO Bahagian Ampang, Selangor.

Yang nampak kelibat ialah beberapa pemimpin UMNO peringkat cawangan dalam Bahagian Ampang dan beberapa orang pemimpin MIC cawangan.

Apa dah jadi dengan UMNO Bahagian Ampang? .. Tumbang teruk ditangan Pakatan Rakyat terus lesu dan semangat juang? ... Atau berlaku pergolakan dan pemberontakan serta sabotaj dalam UMNO Bahagian Ampang.

5 comments:

  1. hahaha...biasa la...dh xde jawatan penting..aku rsa..baik diorg dok diam ja...wat malu.umno ja...tp nsib baik umno ni xmalu....hahahaha.......p mampos la umno....

    ReplyDelete
  2. Gua bkn apa
    Nak cakap apa kt omak kau pon aku tak tahu nak jeniskan apa kt omak kau
    Aku dh pon lihat gambar2 majlis raya umno ampang dan buruk sangka aku pada omak terserlah gak akan kebodohan blog kaki fitnah ni.
    Macam gak konen aku pada entry mengatakan gambar berbicara pasal rosmah x ada di sambutan raya pokis dan tentera.komen aku telah di delet pasal aku tulis rosmah ada kt mana najib ada kt mana
    Mungkin omak kau takut atau dh malu pasal komen aku mungkin memalukan blog omak kau dari penganut2 pamatan haramjadah akan perangai blog omak kau yg kaki belit.maka ko.en aku di delet nya.......

    ReplyDelete
  3. dia hadir dah penghujung majlis memangla takde orang.

    ReplyDelete
  4. omakkau...omakkau..

    Dia sampai majlis dah nak abis. gerai makan pun dah banyak yang tutup. makanan dah habis. Dia datang ke UMNO Bahagian Ampang lepas dia balik dari majlis di Taman TAR. kalau nak menipu pun... tanyala orang yang pegi dari awal majlis.

    ReplyDelete
  5. padan muka..orang tak mau datang

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...