Tuesday 8 April 2014

APAKAH KEDUDUKAN ZURAIDA SEBAGAI KETUA WANITA KEADILAN PUSAT SUDAH MULAI GOYANG SEHINGGA MELAKUKAN SERANGAN KEPADA PIHAK LAWAN???????


Tidak boleh di nafikan betapa gelombang dan gerakan diperingkat akar umbi wanita KEADILAN sudah sampai masanya maukan perubahan pada  pucuk kepimpinan peringkat pusat .. perkara ini bukan saja dirasai dan dilihat dirasai dari kalangan anggota parti wanita yang berjumlah lebih kurang 30,000 malahan secara tidak langsung turut juga dirasai oleh penyandang jawatan Ketua Wanita Pusat kini, Zuraida Kamaruddin itu sendiri.

Walaupun melemparkan tuduhan yang pihak lawannya menggunakan kedudukan sebagai Ahli Exco Negeri Selangor untuk memancing undi namun tuduhan itu tidak ada asas dan bukti jauh sekali.

Setakat ini gerak kerja YB Rodziah Ismail yang menentang beliau dalam pertandingan Ketua Wanita KEADILAN pusat tidak ada sepatah pun ayat terhambur dari mulutnya mencaci, menghina, mengutuk dan memfitnah jauh sekali, kepada lawannya.

Beliau mengajak wanita kearah pembaharuan berteraskan politik nilai demi melonjak wanita KEADILAN keperingkat lebih dinamik, cergas dan dikagumi bagi membantu parti impian menawan Putrajaya menjadi kenyataan pada PRU 14 nanti.

YB Rodziah Ismail dalam kempennya hanya menekankan apa yang mau beliau lakukan jika diberikan mandat, amanah dan tanggung jawab sebagai Ketua Wanita Pusat KEADILAN.

Misi dan visinya amat jelas  ... beliau tidak mau wanita KEADILAN terperangkap dengan nostalgia silam tanpa mau keluar dari kepompong tersebut jika mau Putrajaya di rampas pada PRU 14 nanti.

Berkempenlah secara sihat dan matang tanpa perlu menyerang pihak lawan ... Ini adalah pertandingan keluarga .. jangan mudah melatah dan melenting apabila merasakan kedudukan semakin goyah .. bertanding apa yang mau ditawarkan .. anggota parti terutamanya dari kalangan wanita sudah bijak berfikir dan menilai siapakah yang mereka idamkan bersandarkan kepada sumbangan dan kemampuan kedua-dua calon.

Seorang sebagai Ahli Parlimen Ampang dan seorang lagi sebagai ADUN Batu Tiga merangkap Exco Kerajaan Negeri... Kedua-duanya sudah pun memberikan sumbangan ... biarlah anggota parti wanita menilai siapa diantara mereka berdua memberikan sumbangan bukan saja kepada parti tetapi kepada rakyat secara keseluruhannya.

Sebagai pemimpin veteran perlu sentiasa tenang, berlapang dada dan berdingin kepala .. SELAMAT BERTANDING.

4 comments:

  1. ha ha hark! mak lampir bising meroyan! cabut buang jerk taik dalam daging nih. gantikan dengan darah serikandi luhur

    ReplyDelete
  2. Pemimpin (baik daripada BN atau PR) adalah ehsan daripada pengundi. Kenapa bila dah menang, pengundi dipandang sebelah mata jer? Please remember this: Who are you without your voters. Sendiri mau ingat lah.

    ReplyDelete
  3. Zurid dah ni yg dok sombong ....
    cakap tak lapik...
    Jwatan MB hak pkr.. bukan utk parti lain..
    sekarang baru tahu langit tinggi ke rendah.. sebab tu cakap siamg pandang2 sikit la jng takkabur sangat..
    .

    ReplyDelete
  4. Lampir Da rasa di akan kalah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...