Wednesday 1 October 2014

EDISI MACAI BN CAKAP TIDAK SERUPA BIKIN DAN BIKIN LAGI TIDAK SERUPA CAKAP... SURUH JANGAN PERCAYA SEMUA YANG DI LIHAT DI INTERNET, TETAPI SENDIRI MAIN LANGGAR SEMACAM.


Sebelum ini macai-macai yang menjaga akaun laman sosial FB Friends Of BN - Barisan Nasional memberitahu satu dunia supaya "JANGAN PERCAYA SEMUA YANG ANDA LIHAT DI INTERNET ... KAJI FAKTA DAHULU SEBELUM MEMBUAT KESIMPULAN".

Akhirnya diri sendiri yang langgar lentung sampai kemek total lost apabila membuat satu posting memfitnah dengan berbekalkan kepada suatu sumber yang diperolehi dari Facebook.

Kisah ini terjadi apabila macai Friends of BN- Barisan Nasional melutut mohon maaf atas suatu artikel berbau dan berunsur fitnah jahat mengenai tajuk " GENG MOTOR BESAR BERSELFIE BERSAMA ABANG POLIS TRAFIK LEPAS KENA SAMAN. SEMUA SPORTING BETUL"

Ekoran dari posting berkenaan yang tidak benar sama sekali itu, tuan punya gambar yang dijadikan bahan fitnah telah membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Dang Wangi bagi tujuan siasatan dan susulan tindakan saman malu.

Dengar khabarnya macai-macai Friends of BN - Barisan Nasional dah menggelupur ketar kepala lutut mohon maaf diatas pembohongan dan fitnah yang dilakukannya.

1 comment:

  1. Admin Omak kau tak nak join sekali mengelupor nak mintak map....rasanya banyak gak dosa......
    sedih

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...