Thursday 1 December 2011

HJ NAJIB RAZAK AKUI UMNO PARTI SOMBONG DAN ANGKUH DAN BAKAL MENEMPA TRAGEDI PADA PRU 13 NANTI!!!!


Hj Najib Razak : Fahami realiti baru atau tempah tragedi
Presiden Umno Datuk Seri Hj Najib Razak berkata, parti itu harus memahami faktor yang menjadi “game changer” atau peneraju cara gaya baru politik negara, atau bakal menempah tragedi.

Katanya, untuk merangka semula “game plan” atau gerakan terancang, realiti baru politik dan kepesatan media baru harus diambil kira.

"Mahu tidak mahu, suka tidak suka, Umno harus menguasai media baru kerana hari ini, detik ini, ia mampu menentukan kemenangan atau kekalahan.

"Ia berupaya mendatarkan the playing field atau ia turut boleh menjadikan satu pertarungan itu, tidak setara," katanya dalam ucapan perasmian perhimpunan agung Umno yang bertemakan “Umno menjuarai transformasi” di PWTC pagi ini.
"Memenuhi maksud dan menjiwai realiti baru juga, Umno selaku sebuah parti siasah yang dinamik, tidak boleh hanya sekadar hebat bertempur dalam pertarungan lalu, kita semestinya juga menjadi juara dalam berperang di medan laga terkini.

"Ketiga, Umno juga harus menghayati pemikiran baru yang ada di kalangan semua segmen pengundi, bagi menarik sokongan mereka.
"Umno tidak boleh bersikap atau sekalipun dilihat sebagai bersikap angkuh lagi sombong. Jika tidak, para pengundi dan rakyat akan benci dan menjauhi kita,".......ANAK-ANAK MUDA BERSAMA-SAMA DENGAN PAKATAN RAKYAT...KEBENARAN ITU PAHIT... KEADILAN ITU PERIT... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI UMNO... UMNO IS DEAD... PR GANTI BN

1 comment:

  1. Bawah pimpinan Najib, Malaysia dah start muflis.. Duit kerajaan dihabiskan secara boros..Kalau lepas PRU13 ni still bawah Najib, sah Malaysia akan dinamakan negara miskin yg setaraf ngan negara2 mundur. Cina dah start menguasai di Malaysia.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...