Tuesday 27 December 2011

KINI GILIRAN DATUK SAIFUDDIN ABDULLAH JADI MANGSA FITNAH POLITIK LUCAH PAPAGOMO!!!!!!



Siswa dakwa risalah lucah 'Anwar' disebar di UiTM
Sekumpulan mahasiswa mendakwa terdapat risalah lucah diedarkan di kampus Universiti Teknologi Mara (UiTM) di Shah Alam memperlihatkan aksi meliwat lelaki yang dinamakan "Anwar" dan "Saifudin".
Dalam kenyataannya hari ini, Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (KAMI) mendakwa penyebaran risalah itu beredar pada Khamis dan Jumaat lalu dan kini sedang hangat diperkatakan.
NONEBagaimanapun tidak pasti siapakah Anwar dan Saifudin yang dimaksudkan dalam risalah itu.
Selain itu, menurut KAMI juga, terdapat juga risalah yang mendakwa timbalan presiden mereka Khalid Ismath sebagai "agen Syiah" disebarkan sehari sebelum itu di tempat sama.
Sambil menyifatkan tindakan itu sebagai "melampau", KAMI mendakwa ia dilakukan oleh pihak yang kurang senang dengan tindakan mereka menyokong perjuangan menuntut kebebasan akademik.
Sehubungan itu, mereka berharap supaya bahagian hal ehwal pelajar UiTM menyiasat perkara itu kerana mendakwa setakat ini tiada sebarang tindakan diambil.
Ketika dihubungi Malaysiakini pagi ini, jurucakap KAMI memberitahu, aduan berkenaan sudah dibuat beberapa mahasiswa fakulti undang-undang pada Jumaat lalu..

BEGITULAH JAHATNYA POLITIK AMALAN PUAK-PUAK UMNO....APA DIA KESALAHAN SAIFUDDIN ABDULLAH?.. KESALAHANNYA IALAH MENERIMA MEMORANDUM DARI SOLIDARITI MAHASISWA MALAYSIA...BUKANNYA MENAJA ATAU MEMPERJUANGKAN PERJUANGAN SMM.... KALAU SEKADAR MENERIMA MEMORANDUM SUDAH DIANGGAP SUATU DOSA DAN KESALAHAN BESAR APA LAGI KALAU HADIR DALAM FORUM ANJURAN SMM....BETUL-BETUL SUDAH MELAMPAU....SIKIT-SIKIT MAIN POLITIK LUCAH FITNAH...UMNO IS DEAD... UMNO BANGSAT DAN BRENGSEK...PR GANTI BN

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...