Wednesday 25 July 2012

ANAK PRESIDEN MCA DATUK CHUA TEE YONG TAK BERANI NAK DATANG BERDAILOG DENGAN PENDUDUK SUBANG JAYA, ISU "SKANDAL" TALAM RM1BILLION....


Depan media kawalan UMNO/MCA/BN bukan main lagi garang nyaring ayam jantan.

Bila ajak berdebat dikhalayak warga Subang Jaya, langsung tak berani nak tunjuk muka.

Itulah perangai anak kepada Presiden MCA, Datuk Chua Tee Yong yang membuat tuduhan melulu dan fitnah mengenai isu skandal Talam RM1billion.

Sebelum ini kita imbau kembali sebahagian dari kata-katanya mengenai isu ini:-


Pendedahan paling eksklusif dari Ketua Biro Muda Profesional MCA, Datuk Chua Tee Yong mengenai kerajaan PKR Selangor yang didakwa terbabit dengan aktiviti penyelewengan duit kerajaan negeri berjumlah RM1b telah membuka tembelang kerajaan PKR di Selangor.
Sebenarnya beberapa bukti penyelewengan sebelum ini sudah ada, cuma dokumentasi dan makluma sahaja tidak lengkap untuk mengheret kerajaan pemimpin PKR terlibat dalam amalan menyamun duit kerajaan negeri.

Pendedahan dari MCA ini memang kena pada masanya kerana beberapa kesalahan yang didedahkan sebelum ini gagal dijawab atau dinafikan oleh pemimpin PKR serta kerajaanya membuktikan merekalah penyamun paling dasyat menyamun wang rakyat.


BILA DICABAR SUPAYA KEMUKAKAN BUKTI YANG KERAJAAN PKR/PR SELANGOR MENYAMUN...BATANG HIDUNG PUN TAK NAMPAK.

SEBELUM TU AKHBAR THE STAR MILIK MCA BUKAN MAIN LAGI KUTUK KETAT YB TONY PUA SEBAGAI INDIVIDU YANG TAK LAYAK BERDEBAT DENGAN BELIAU.

BILA DIJEMUT HADIR DISUBANG JAYA UNTUK BERDAILOG DENGAN MENGEMUKAKAN BUKTI.. HAMPEH!!!..PENGECUT MACAM NAJIB RAZAK JUGA.

SEKURANG-KURANGNYA BAPA DIA ADA KEJANTANAN BERDEBAT DENGAN YAB LIM GUAN ENG SEBANYAK DUA KALI WALAUPUN SELEPAS ITU PARTI MCA MENGHARAMKANNYA BELIAU BERDEBAT LAGI SETELAH KENA KANTAOI LUMAT LUNYAI DIBELASAH OLEH LGE.



6 comments:

  1. He3.klu pr yg dicabar gerenti nizar yg mule langkah untuk menyahut cabaran tu.hidup PR.

    ReplyDelete
  2. bn/umno dah lama hilang telor..

    ReplyDelete
  3. lepas nih suruh je dia belakon macam bapak dia... jadi pelakon tambahan... atau pun gileo-gileo... mula2 dia amek gambo, lepaih tu bapak dia amek gambo pulak...

    ReplyDelete
  4. Bukankah DEBAT bukan budaya rakyat Malaysia......
    Kalau SEBAT harta rakyat mungkin diorang setuju kot!!!!!

    ReplyDelete
  5. Pemimpin2 Be End dah menuntut ilmu dari isteri rosmah PM Malaysia tak berani debat.
    Najib (isteri Rosmah) jangankan debat..... nak buat pemilihan umngok pun tak berani nak panggil......apa macam bro......ni dah lebih 18 BULAN pemilihan ditangguhkan.....ada berani nak buat..... kalau najib buat wa boleh kompom umngok akan bercempera!!!!!

    ReplyDelete
  6. anak pelakon movie prono ni berani sebab dilindungi kuasa tapi hampes....pengundi parlimen labis tolak sijahanam ni dalam pru13 nanti!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...