Tuesday 17 July 2012

BELUM APA-APA KONSPIRASI LIWAT III SUDAH KANTOI!!!!..



SILA KLIK PADA FOTO JIKA INGINKAN PAPARAN DAN GAMBARAN YANG LEBIH JELAS

Semalam bukan main lagi para blogger UMNO yang dikepalai Wan Mohamad Azri b Wan Deris @ Papa gomo telah mula membuat fitnah jijik dan jahat kononnya DSAI telah meliwat seorang mahasiswa lelaki dari IPTA Utara. Dan Satu Laporan Polis telah dibuat olehnya.

Mereka boleh siap buat skrip lagi bagaimana liwat itu berlaku.


TETIBA HARI INI PDRM MELALUI PENGARAH JABATAN SIASATAN JENAYAH MENAFIKAN POLIS ADA MENERIMA SEBARANG LAPORAN POLIS MENGENAI SEORANG MAHASISWA DILIWAT OLEH DSAI.

Polis mengesahkan tidak menerima sebarang laporan daripada seorang mahasiswa, mendakwa dia telah diliwat oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, sebagaimana dilaporkan oleh sebuah blog semalam.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Bakri Zinin berkata, setakat ini beliau tidak dimaklumkan berhubung dakwaan tersebut.

"Sepanjang pengetahuan saya, tiada laporan yang diterima berkaitan dakwaan ini," katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...