Friday 13 July 2012

UMNO SELANGOR MEMFITNAH DAN MENGHINA RAJA-RAJA MELAYU!!! MENYATAKAN BAHAWA SEMUA RAJA-RAJA MELAYU YANG SEDIA ADA ADALAH KETURUNAN LANUN DAN PEROMPAK!!!!!....



Lagi sekali akhbar yang ditaja oleh UMNO Selangor melancarkan fitnah jahat, lagi jijik serta tidak bertamadun dan bertanggung jawab.

Akhbar SelangorKita adalah media milik dan tajaan UMNO Selangor dibawah pimpinan Noh Omar yang memfitnah YB Lim Kit Siang kononnya beliau menyatakan bahawa semua Raja-raja Melayu yang sedia ada adalah keturunan lanun dan perompak.Tidak perlu hormat kepada DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agung, dan hanya menghabiskan wang ringgit cukai rakyat.

Sebenarnya itulah yang terbuku dihati dan minda UMNO selama ini.

Mereka hanya pendamkan saja.

Kali ini mereka luahkan secara terbuka dengan berselindung menggunakan nama YB Lim Kit Siang, sedangkan tiada sepatah sekelumit pun perkataan sedemikian rupa bentuknya yang keluar dari mulut beliau.

KINI RAKYAT SUDAH TAHU APA YANG ADA DALAM KEPALA OTAK UMNO SELANGOR YANG DIPIMPIN OLEH NOH OMAR SELAMA INI.

UMNO SEMEMANGNYA AMAT ANTI DAN BENCIKAN RAJA-RAJA MELAYU.

ITU ADALAH REALITI BEB.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...