Monday 9 July 2012

DAHSYAT PUNYA FITNAH....TUN MAHATHIR MOHAMAD SANGGUP KATA PENYOKONG, PENGIKUT DAN PENDOKONG PAS SANGGUP MINUM AIR BASUH KAKI YAB DATUK BENTARA SETIA TUAN GURU NIK AZIZ NIK MAT, MENTERI BESAR KELANTAN!!!

UNTUK PAPARAN YANG LEBIH BESAR DAN JELAS, SILA KLIK PADA FOTO


Punyalah dahsyat fitnah yang dilemparkan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad mengenai penyokong, pendokong, pengikut dan ahli PAS yang menyokong perjuangan Islam yang dipimpin oleh Mursyidul Am PAS merangkap Menteri Besar Kelantan, Darul Naim, Datuk Bentara Setia, Tuan Guru Nik Abd Aziz Nik Mat...LANGSUNG TAK TAKUT DOSA.

Tergamak dia kata mereka sanggup minum air basuh kakinya.

Makin tua makin teruk fitnah yang dimainkan oleh seorang yang diberi gelaran negarawan ulung dialaf baru dan Bapa Pembangunan Moden oleh UMNO..

9 comments:

  1. Al Faqeer Abdullah10 July 2012 at 02:10

    1. Aku takpernah iktiraf Mahathir sebagai Negarawan, daripada hari Pertama di jadi PM dah terasa hidung dicucuk.

    2. Ejaan "TUN" pada Mahathir kena ekslusifkan, jadikan "TONG" sebab dia ni bertaraf tong. Kroninya dulu sampah,hasil negara semua dikaut isi dalam tongnya dan sekarang mengeluarkan kenyataan bertaraf sampah keluar dari mulut tong.
    3. Adalah lebih mulia minum air basuh kaki orang alim(tak berlaku pun pada orang Islam) daripada minum AIR SETAN dari kilang anak Tong Mahathir.
    4. Nasihatku untuk Tong Mahathir:-
    1. Mintalah maaf pada DS Anwar dan mengakulah kejahatan dirinya pada DS Anwar dan keluarga.
    2. Bertaubat Nasuha dan perdalamkan ilmu agama (dgn belajar bukan ikut pandai sendiri)sebelum mampos.
    3. Perbanyakkan amal ibadah dan hentikan daripada merapu tak tentu hala.
    4. Kembalikan harta rakyat dan negara yang diperolehi secara silap mata juga pohon maaf dari semua rakyat.
    5. Mohon ampun dari Raja2 Melayu kerana engko menghina mereka dulu sehingga kau ada kata kepada seorang raja "macam perompak"
    6. Buanglah sifat "MAZMUMAH" yang menyaluti tubuhmu dan gantikan dengan sifat "MAHMUDAH"
    7. Beruzlah engko dan sebaiknya berhijrahlah
    kerana itu lebih baik pada mu.

    ReplyDelete
  2. sepatutnya d dlm usia senja ni perbanyakkn amalan ini tidak duk perbanyak dosa..tp x hairan kalau dia x takut mati sbbnya dia kan MAHAdir..rasa diri dia besar..masya'Allah...bertaubatla wahai hamba Allah mahadir oii..

    ReplyDelete
  3. mahathir yang mahataik!

    ReplyDelete
  4. Mmg usia senja apa dia takut sbb darah daging hitam tk tau dosa pahala

    ReplyDelete
  5. Teringat do'a Almarhum Ustaz Fadhil Noor agar Allah memanjangkan usia Mahathir, supaya dia nampak kesalahan-kesalahan nya dan melihat UMNO mati di pangkuannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga hari itu akan tiba.. Amin..

      Delete
  6. Alhamdulillah !!! Akhirnya seluruh Tok Guru Pondok di Kelantan menyeru supaya menyokong UMNO dalam pilihanraya kerana PAS telah lari dari perjuangan Islam apabila menyokong DAP musuh Melayu Islam yang nyata.Syabas Tok Guru Pondok,walau bagaimana pun ahli2 PAS yg buta mata hatinya akan menentang Tok Guru Pondok ini sebab menghalang hasrat politik Idola meraka iaitu Nik Aziz dan Hadi Awang (Amanat Syaitan yg memcahkan orang Melayu).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah kepada Anon 27 March. Kau memang Melayu sejati. Kau tuduh orang buta tapi sebenarnya kau yang buta, sebiji macam Tong Det. Kasihan melihat hang ni. Awat yang tak celik-celik? Seburuk-buruk DAP, buruk lagi UMNO-APCO. DAP tak bersekongkol dengan musuh Islam malahan berbaik dengan orang Islam (PAS). UMNO yang dikatakan baik pada Islam tapi bersekongkol dengan Yahudi-Israel. Patut Allah swt jadikan kau ni Yahudi dari jadi Melayu?

      Delete
  7. MAHADHIR MAKIN TUA MAKIN LAGHAA

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...