Monday 23 July 2012

RAKYAT BANGKIT MEMBANTAH APABILA ISU AIR MAU DIJADIKAN MODAL POLITIK DEMI MERAIH SOKONGAN DISELANGOR OLEH UMNO YANG BERSENGKONGKOL DENGAN SYABAS!!!




Di atas Catuan Air oleh Syabas & Gesaan Agar Kerajaan Selangor Segara Ambil Alih SYABAS. Anjuran Prorakyat Selangor. Di Wisma Puncak Niaga Sek. 13 Shah Alam 23 hb Julai 2012

Rakyat bukannya bodoh..Rakyat bukannya tidak boleh menangkap apa tujuan Syabas mau membuat catuan air sedangkan dikesemua Empangan air melimpah ruah.

Belum pernah terjadi dalam sejarah dimana-mana negara dalam dunia sebuah parti politik sanggup jadikan bahan asas yang paling mustahak modal sebagai senjata mau menggugut rakyat demi politik picisan yang sempit lagi menjijikkan.

Tetapi bagi UMNO semua cara adalah halal dan diizinkan asalkan matlamat mau merampas kembali Selangor dari tangan Pakatan Rakyat.

Kaum Israel Yahudi Laknatullah pun tak lakukan perangai serupa keatas musuh politiknya.

1 comment:

  1. mcmn nak ambil alih,jika hanya 30% shj dimiliki oleh kerajaan negeri..lwn pun gerenti kalah..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...