Wednesday 4 July 2012

RTM SENDIRI SAHKAN YANG PERDANA MENTERI KE-6 MALAYSIA SEBENARNYA IALAH DATIN SERI HAJAH "DR" ROSMAH MANSOR...KALAU TAK PERCAYA SILA LIHAT GAMBAR INI..



Selama ini masih samar-samar dan kelabu tentang persepsi rakyat bahawa Perdana Menteri Malaysia ke-6 sebenarnya ialah Datin Seri Hajah "Dr" Rosmah Mansor dan bukannya Datuk Seri Mohd Najib Razak.

Perkara ini disahkan sendiri oleh RTM melalui satu program dinamakan Expresi Remaja Bersama Perdana Menteri.

Patutlah semasa Mantan Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew berkunjung ke Malaysia beliau berjumpa dan mengadkan rundingan empat mata dengan Rosmah Mansor. Pertama kali dalam sejarah beliau menemui isteri PM. Rupa-rupa dia dah tahu , PM ke-6 Malaysia ialah Rosmah Mansor.

Dengan pendedahan bergambar sokongan RTM  ini,  maka terjawab sudah segala sangkaan dan persepsi yang sekian lama berlegar diminda rakyat.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...