Sunday 15 July 2012

UTUSAN SUDAH KANTOI!!! SPIN NYA KINI SUDAH TIDAK MENJADI....HIMPUNAN HARI KOPERASI DIKISAHKAN LEBIH 50,000 YANG HADIR TETAPI SEBENARNYA TAK SAMPAI 2,000 PUN!!!!!



Semalam Timbalan Ketua Editor Utusan membuat pengakuan terbuka bahawa akhbar milik UMNO itu digalakkan membuat spin dalam satu-satu isu demi memberi keuntungan kepada pemunya media itu.

Kini perangai pekat Utusan itu lagi sekali diberi tugas membuat spin.

Isunya ialah Hari Koperasi Negara 2012..... Dikisahkan lebih 50,000 ahli koperasi seluruh negara hadir dengan dirasmikan oleh Datuk Seri Najib Tun Razak.

Semua media elektronik terutamanya TV3/4 juga mengisahkan berita yang serupa.

Hakikatnya...sambutan dikirakan dingin dan hambar..tak sampai pun 2,000 yang hadir.

Dalam akhbar Utusan Mingguan pun boleh dilihat dengan jelas betapa kosongnya dibelakang pentas dan tempat duduk Stadium Bukit Jalil.

Sila lihat gambar dimana Najib Razak sedang berucap.. Kerusi kosong tanpa diduduki.


PETANDA JELAS.....MAKIN LAMBATLAH PRU 13.

4 comments:

  1. siap bagi RM 20 seorang untuk hadir dan bas percuma.....kih3

    ReplyDelete
  2. bukan 2000 org ni...2,000,000 ni....hikhik...

    ReplyDelete
  3. Inilah akibat terlebih spin...

    suasanapolitikmalaysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dia buat lambat pru 13 tahun ni ka, tahun depanka tetap bn umno kalah pru. Allah penentu segalanya bukan umno bn penentunya undi pendatang asing yg di beri ic terlalu mudah. Nak dpt ic mudah datanglah malaysia jumpalah najib altantuya sementara najib altantuya masih di putrajaya ni.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...