Thursday 12 July 2012

POLIS LANGSUNG TIDAK KASI MUKA SAMA UMNO!!!!... SAHKAN "IMAM MAHADI" YANG MENGAMUK DIPUTRAJAYA, BERTINDAK SECARA BERSENDIRIAN....HABISLAH MODAL UMNO NAK KAITKAN DENGAN PARTI PAS!!!!!!..



Polis Di Raja Malaysia hari ini secara rasminya mengesahkan yang lelaki menmgaku "Imam Mahadi", mengamuk di Putrajaya dengan sebilah pedang samurai, langsung tiada kaitan dengan mana-mana kumpulan.

Dia bertindak secara bersendirian.

Nampaknya Polis tidak ikut skrip yang diimpikan oleh pencacai-pencacai UMNO termasuklah lidak biawak rasmi UMNO, Utuseks Meloya dan TV3/4..

Lagi sekali sudah kantoi tak sampai beberapa hari.

Nak kaitkan dengan macam mana.. sebab arwah ni pemuja nombor satu Tun Dr Mahathir Mohamad dan amat bencikan TGNA.

NASIHAT ADMIN KEPADA SEMUA JUAK-JUAK UMNO...PAHATKAN KEDALAM OTAK KAMU KALIAN... SEKARANG ZAMAN ALAF BARU... INFORMASI BOLEH DIPEROLEHI DIHUJUNG JARI.

5 comments:

  1. Dia memang x disuruh ttp punca kebenciannya sudah tentu kerana politik kebEncian pembangkang terhadap kerajaan.tgk dia tulis 'umno bodoh' di blog hamba nanti tuan hamba akan dapati kebenarannya.

    ReplyDelete
  2. LAAA..UMNO MEMANG BODOH PUN...SALAH KE DIA CAKAP MACAM TU?
    TAKKAN LA DAH BODOH NAK KATA CERDIK PULAK?
    KAN MAHATHIR SENDIRI KATA...UMNO TAK BAGI ORANG CERDIK MASUK UMNO...JADI YANG MASUK UMNO TU CUMA ORANG BODOH JELAH...

    ReplyDelete
  3. belum pernah aku lihat parti politik yang paling bodoh selain umno bodoh

    ReplyDelete
  4. Patutnya dia p serang rumah pengurusi spr tu dulu baru tau erti penyesalan.

    ReplyDelete
  5. apa umno nak kata, arwah kata umno bodoh. dia ikut kata mahathir lah tu, kan mahathir kata dalam umno hanya orang-orang bodoh dan lurus bendul. yang pandai, yang pintar, yang cerdik tak masuk umno. ini pengasas umno baru yang kata, cuba umno nafikan kata pengasas umno baru tu. kesian, parti orang bodoh, dipimpin oleh orang bodoh, cuba nak membodohkan rakyat terutamanya orang melayu yang suka pulak dibodohkan.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...