Thursday 5 July 2012

UMNO CUKUP AMAT TERKESAN DENGAN PENGHIJRAHAN ARTIS ABBY ABADI....KINI BELIAU MENJADI SASARAN FITNAH LIAR, JAHAT DAN JIJIK DARI BLOGGER PRO UMNO.. TERBARU DIFITNAH SUDAH MENJADI ISTERI BARU KEPADA YB DATUK TAKIYUDDIN, EXCO KERAJAAN NEGERI KELANTAN!!!



Bila ramai dikalangan artis mendekatkan diri dan menyokong perjuangan yang dibawa PAS/PR, UMNO kini cukup terasa rempuhan sokongan rakyat yang turut berhijrah sama.

Cara UMNO meluahkan rasa tertekan itu dengan menyerang artis-artis berkenaan.

Salah seorang yang menjadi sasaran amat popular kini ialah Abby Abadi.

Abby Abadi kini menjadi sasaran fitnah liar, jelek dan amat jijik sekali.

Blogger belaan UMNO yang paling disayangi, Parpu Kari a.k.a Mohamad Salim Iskandar dalam blognya memfitnah Abby Abadi kononnya beliau kini sudah bernikah dengan YB Datuk Takiyuddin, Exco Kerajaan Negeri Kelantan.

Sedangkan kisah itu terang-terang tipu dan fitnah.

Yang pasti dan admin respek tabik melantun ialah cara Abby menerima fitnah jahat itu...Dia tetap cool dan anggap sebagai cabaran bila menyokong kebaikan dan meninggalkan kejahilan dan kebatilan.

يَأُيُّهَا الَّذِيْنَ ءَامَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيْبُوا قَومًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ


Wahai orang-orang beriman! Jika datang kepadamu orang fasik yang membawa sesuatu berita, maka telitilah kebenarannya, agar kamu tidak mencelakakan suatu kaum kerana kebodohan(kejahilan), yang akhirnya kamu menyesali perbuatanmu itu
...


AGAK ADMIN SEMASA MOHAMAD SALIM ISKANDAR @ PARPU KIARI BUAT KISAH INI DIA LEPAS MENTADARAH ARAK KOT... MASIH DALAM MABUK-MABUK PENING LANGAU..

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...