Tuesday 3 July 2012

DATUK SERI ANWAR IBRAHIM ZALIM!!!.. TIDAK BERHATI PERUT LANGSUNG... TIDAK MERASAI DENYUTAN NADI RAKYAT....SETIAP MALAM MEMBUAT CERAMAH SAMPAI UMNO MENJADI LEMAH...MOHON HENTIKAN SEGERA???



DATUK SERI ANWAR IBRAHIM, BAKAL PERDANA MENTERI KE-7 MALAYSIA BERSIFAT ZALIM, TIDAK BERHATI PERUT DAN MENINDAS RAKYAT?


Bila setiap malam tanpa rasa penat dan jemu, Datuk Seri Anwar Ibrahim, insan dalam pembikinan menjadi Perdana Menteri Malaysia ke-7, membuat ceramah, maka gelagat dan telatah beliau ini akan menyumbang kepada kelambatan kepada Datuk Seri Najib Razak membubarkan parlimen.

Setiap ceramah yang dihadiri beliau, rakyat datang berduyun-duyun untuk mendengar pidato dan amanat beliau.

Kehadiran mencecah ribuan..Ratusan tak main..kehadiran yang datang tanpa ditaja dan diangkut maupun diberikan upah wang saku, tetapi sebaliknya wang dalam saku mereka pula kena keluar bagi menampung dana perjuangan parti.

Walau pun bertubi-tubi setiap masa tanpa henti dicaci cerca, dimaki hamun dengan kata-kata lucah, difitnah dan terbaru diheret semula kemahkamah namun rakyat tetap tekad mau kerajaan yang sedia ada diubah.

Terbaru negeri yang dikatakan selamat bagi UMNO/BN , Melaka kini sudah goyah.

Kalau tidak percaya, lihat sendiri gambar-gambar yang dipaparkan.

Ceramah DSAI di perkarangan pejabat Parti KeADILan, Bukit Piatu Melaka, dan sebelum itu jamuan makan malam kutip dana didewan Pay Fong, Melaka.

Bila kisah dan suasana ini menjadi hebahan umum sudah pasti Datuk Seri Najib Razak terpaksa berfikir berpuluh kali untuk membubarkan parlimen dalam masa terdekat ini.

Ini membuatkan rakyat akan terus tertekan dan dizalimi lebih lama lagi.


MOHON SUPAYA DSAI HENTIKAN CERAMAH PERDANA MERDEKA RAKYAT YANG SEDANG LIGAT DIADAKAN DISELURUH NEGARA.

KEHADIRAN RIBUAN RAKYAT DICERAMAH-CERAMAH TERSEBUT AKAN MEMBUAT PRU3 DILAMBATKAN.

LAGI LAMBAT LAGI RAKYAT DITEKAN DAN DIZALIMI.

KESIANILAH RAKYAT... RAKYAT SUDAH LAMA SANGAT TERSEKSA DIBAWAH REJIM UMNO YANG KORUP DAN ZALIM.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...