Saturday 7 July 2012

RAKYAT SUDAH HILANG SABAR DENGAN DATUK SERI ANWAR IBRAHIM!!!!!



Rakyat sudah hilang sabar dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim..


Kerana beliau dengan program Ceramah Merdeka Rakyat telah membuat Datuk Seri Najib Razak melengahkan pembubaran parlimen.

Dengan melengahkan pembubaran parlimen menyebabkan hidup rakyat semakin terseksa lebih lama lagi dibawah pemerintahan UMNO/BN .

Rakyat sudah tidak sabar mau menikmati hidup yang lebih selesa, aman, makmur dan sejahtera.

Inginkan harga petrol turun keesokan harinya, pendidikan percuma dengan terhapusnya PTPTN, tiada lagi tol, gaji minima RM1,100/-, tiada ISA atau mirip sepertinya, tarif elektrik yang jauh lebih murah, harga barang-barang keperluan yang mampu dibeli dengan harga yang amat berpatutan, rasuah sifar dikalangan para pemimpin, tiada lagi ketirisan dan kebocoran dalam mengagihkan kekayaan negara, jurang kaya dan yang kurang bernasib baik semakin mengucup, mutu perkhidmatan sektor awam yang cukup efisien, sistem pengangkutan awam yang cekap dll..


Cuba perhatikan apa yang dilakukan oleh DSAI di Selayang Indah., Selangor..

Gambar-gambar di sekitar Ceramah Perdana "Merdeka Rakyat" bertempat di Kampong Selayang Indah, Selangor..



No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...