Wednesday 4 July 2012

PENGHAKIMAN LIWAT II....LIDAH BIAWAK RASMI UMNO, BEBERLIT LIDAH MEMBUAT FITNAH KONONNYA ADA BERLAKU PENETRASI SEDANGKAN HAKIM MAHKAMAH TINGGI BERPENDAPAT SEBALIKNYA!!!!



Dimuka depan akhbar lidah biawak rasmi UMNO, Utuseks Meloya cuba nak belitkan fakta....buat cerita kononnya hakim Mahkamah Tinggi ada menyatakan berlakunya penetrasi keatas punggung Saiful Bukhari Azlan, sedangkan hakikatnya beliau tidak berkata sedemikian.

LAPORAN DARI UTUSEKS MELOYA.

BERLAKU PENETRASI KE ATAS SAIFUL: HAKIM - UTUSEKS MELOYA

KUALA LUMPUR 3 Julai - Mahkamah Tinggi di sini dalam alasan penghakiman penuh kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Mohd. Saiful Bukhari Azlan, menyatakan bahawa ada keterangan berlakunya penetrasi dubur bekas pembantu peribadi Ketua Pembangkang itu.

Ia berikutan keterangan tiga doktor Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang memberi pandangan berlakunya penetrasi tersebut berdasarkan rumusan pakar kimia, Dr. Seah Lay Hong yang menjumpai sampel-sampel diambil daripada dubur Mohd. Saiful Bukhari mengandungi sperma 'Lelaki Y'.

Hakim Mohamad Zabidin Mohd. Diah bagaimanapun berkata, disebabkan tiada bukti sokongan, adalah tidak selamat untuk mahkamah mensabitkan Ahli Parlimen Permatang Pauh itu dengan tuduhan liwat memandangkan integriti sampel yang diambil telah tergugat sebelum dihantar untuk analisis kimia.

INI LAPORAN SEBENAR APA KAH ALASAN PENGHAKIMANNYA:-

PENGHAKIMAN BERTULIS KES LIWAT DUA - mkini

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur berkata adalah tidak selamat untuk menerima bukti DNA dalam perbicaraan kes liwat terhadap Anwar Ibrahim dan kerana itu ia tidak boleh menyokong bukti yang dinyatakan oleh pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan mengenai kejadian tersebut.

Dalam penghakiman bertulis 80-muka surat Hakim Mohamad
Zabidin Mohd Diah berkata, mahkamah pada peringkat ini tidak pasti 100 peratus dengan integriti sampel yang diambil dari Saiful untuk analisis yang dilakukan oleh Dr Seah Lay Hong.

Katanya, yang tinggal pada mahkamah ialah keterangan Saiful untuk membuktikan berlaku penetrasi tersebut. Ini sebagai kesalahan seksual, mahkamah sentiasa enggan mensabitkan tertuduh semata-mata berdasarkan keterangan pengadu yang tidak disokong.

Oleh itu, tertuduh dibebaskan dan dilepaskan daripada pertuduhan itu.

KALAU PERKARA SEJELAS DAN SETERANG INI PUN SANGGUP UTUSEKS MELOYA MENIPU DAN BUAT FITNAH....BENDA-BENDA SAMAR DAN KELABU LAGI DIA LIGAT MENIPU DAN MEFITNAH... IKUT HUKUM AKAL LOGIK.

5 comments:

  1. apa lagi.....saman rm100j kat utusex nie...kasi lingkup...

    ReplyDelete
  2. Camna nak lingkup,bn guna duit rakyat tuk byr saman kroni termasuk utuseks ni..huh,saman juta2 pun bos dowg slamatkan dowg guna duit kita gak..

    ReplyDelete
  3. semua hampir jadi jahat angkara sebuah parti sahaja yang bernama...dulu UMNO...sekarang...UMNO(BARU)...JANGAN selepas ini rakyat menggelar sebagai UMNO(BARUA)

    ReplyDelete
  4. Sampai bila nak jadi lidah biawak.

    ReplyDelete
  5. Anuar Dah kantoi

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...