Monday 17 September 2012

BIAR GAMBAR BERBICARA... SUASANA YANG MEMBUAT ALI RUSTAM TIDUR TAK LENA, MAKAN TAK SELERA DAN MANDI TAK KUYUP..CERAMAH PERDANA TGNA DI BUKIT GEDUNG, TANJUNG KELING, MELAKA.


Tidak pernah sesiapa menjangkakan yang suatu hari nanti susana sebegini terjadi dinegeri Melaka.

Dulu apabila PAS membuat ceramah dinegeri Melaka, jumlah penceramah dan petugas jauh lebih ramai dari para hadirin dan pendengar.

Kini itu semua sudah menjadi sejarah. Ceramah PAS terutamanya jika membabitkan para pemimpin teringgi PAS, angka ribuan yang hadir sudah semacam biasa. Tidak menghairankan lagi.

Terbaru, ceramah Perdana Mursyidul Am Pas, merangkap Menteri Besar Kelantan, Datuk Bentara Setia Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Lihat gambar-gambar sebagai bukti, bukannya cakap pakai air liur basi.

Mood rakyat maukan suatu perubahan kepada parti yang mentadbir urus Putrajaya terserlah sungguh.

Tak hairanlah jika para pemimpin UMNO kini bercakap, PRU 13 nanti akan menentukan hidup matinya UMNO walapun admin lebih yakin dan poercaya yang UMNO akan mati daripada hidup selepas keputusan PRU diumumkan. INS'Y ALLAH.

Patutlah para penyangak UMNO berhempas pulas menggunakan cara samseng, biadap dan ganas mau menyekat kemaraan pengaruh Pakatan Rakyat di Negeri Melaka.

Ceramah Perdana ini langsung tiada gangguan sebab samseng-samseng UMNO termasuk PERKASA dan PEKIDA sedar yang PAS memiliki Unit Amal Malaysia.

BERTAMBAH  PENINGLAH KEPALA NAJIB DAN KESELURUHAN  PIMPINAN UMNO.

1 comment:

  1. Ssiapa kata Ali Rustam gusar. Peduli ape dia. Duit berjuta-juta. Kalau umno kalah pun tak jadi hal. Yang susah bongok-bongok yang kat bawah tulah. Asyik nak mitak duit je .

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...