Thursday 20 September 2012

UMNO JENIS MUKA TAK TAK TAHU MALU...LEPAS SATU-SATU PARA PEMIMPINNYA MENIRU CARA DSAI MENGHAMPIRI RAKYAT!!!!..



Musuh utama politik Najib, ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, merupakan ahli politik pertama di negara ini untuk menggendalikan sesi Google Hangout, yang membolehkan mesyuarat maya sehingga 10 orang atau disiarkan kepada berjuta-juta penonton dalam talian.

Anwar berjaya menarik beribu-ribu penonton apabila ia diadakan pada 17 Ogos, dua hari sebelum perayaan Aidilfitri apabila umat Islam Malaysia pulang ke kampung halaman untuk meraikan akhir Ramadan.

Kini giliran Datuk Seri Najib Razak akan menjadi tuan rumah Google Hangout pada 29 September, ahli politik Malaysia yang kedua berpeluang untuk berhubung dengan rakyat Malaysia celik IT terutamanya belia yang membentuk demografi berbeza daripada 13 juta yang layak mengundi dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Difahamkan bahawa perdana menteri akan menjawab soalan dalam sesi sejam forum online dari 4 petang Sabtu, sehari selepas beliau membentangkan cadangan Bajet 2013 di Parlimen.


Bajet adalah salah satu acara terakhir sebelum pilihan raya yang mesti dipanggil pada pertengahan 2013.


“Datuk Seri Najib mempunyai sesi Google Hangout pada 29 September, 4 petang menambahkan kepada usaha-usaha lain di ruang siber,” kata satu sumber kepada The Malaysian Insider.


Adalah difahamkan bahawa pasukan komunikasi beliau bekerja di butir-butir Google Hangout dan kempen pengiklanan untuk mempromosikan acara itu, yang akan tertumpu kepada usaha-usaha kerajaan untuk membangunkan negara menjadi sebuah negara berpendapatan tinggi yang maju menjelang 2020.

UMNO OTAK BEKU JIWA KAKU....HATI KAUDU...KALAU TAK MENIPU DIA MENIRU!!!!!




No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...