Sunday 16 September 2012

HISHAMUDDIN HUSSEIN SELAKU MENTERI DALAM NEGERI, KEMENTERIAN YANG BERTANGGUNG JAWAB KEPADA PASUKAN POLIS DIRAJA MALAYSIA, KATA MEREKA YANG BIADAP KENCING GAMBAR TGNA DAN TGHA SUDAH KENA CEKUP DAN KINI DALAM TAHANAN PIHAK POLIS....BOLEH PERCAYA KE?


KUALA LIPIS - Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengesahkan penahanan beberapa individu yang didakwa memijak dan membuang air kecil ke atas gambar Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul
Aziz Nik Mat dan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng.

Penahanan itu dilakukan mengikut bidang kuasa Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan bagi melengkapkan siasatan berhubung laporan polis yang diterima terhadap tindakan melampau sekumpulan pemuda itu.


"Tangkapan ke atas mereka terlibat sudah dibuat, siasatan dan kertas siasatan pula dalam bidang kuasa PDRM. -
BERNAMA

BOLEH LETAKKAN KEPERCAYAAN KE KATA-KATA MENTERI INI YANG SEMALAM BERKATA TIADA JAMINAN DIBERIKAN KEPADA KESELAMATAN PARA PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT KETIKA MEMBUAT JELAJAH MERDEKA RAKYAT MENUJU KE PUTRAJAYA DENGAN MENAIKI BAS.



1 comment:

  1. mungkin yer dalam tahanan..tp diberi layanan VVIP...silap haribulan bagi imbuhan lagi

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...