Friday 28 September 2012

EDISI PELIK TAPI BENAR....BERANI SIAR TETAPI TAK BERANI BUBAR!!!


Sekeping gambar yang dirakam kononnya ceramah anjuran PAS langsung tidak mendapat sambutan, hambar, lengang, sunyi sepi dan hampir kosong para pendengar yang hadir,  kini rancak berlegar dikalangan kumpulan-kumpulan dalam alam maya yang berkiblatkan UMNO.

Dijadikan bahan untuk penaik semangat dan keyakinan dikalangan mereka yang PAS/PR pasti terlingkup rebah pada PRU 13 nanti.

Inilah pada pandangan admin dinamakan politik hidu gam.  Politik khayal sendiri tanpa berpijak dibumi yang nyata.

Mengapa para penyokong, pendokong, penganut dan ahli UMNO tidak mau mengetuk sedikit pintu akalnya sambil ajukan satu soalan.

Kalau benar begini senario disemua ceramah PAS, mengapa sehingga kini Najib Razak masih belum menunjukkan keberanian untuk membubarkan parlimen. Ambillah kesempatan emas ini untuk meranapkan PAS/PR.

Mengapa perlu disekat dan diganggu kacau setiap ceramah yang dianjurkan PAS/PR termasuk PKR/DAP?

Kalau begini caranya para soldadu maya ( cybertroopers ) UMNO menjalankan tugas bagi meraih sokongan rakyat terutamanya dikalangan anak-anak muda dan pengundi atas pagar, secara ikhlas dan jujur admin nyatakan, anda telah gagal. 

Anda telah mempamirkan sikap kurang cerdik darjat yang paling tinggi dimata dan hati mereka.

Anda dilihat sebagai cuba memperlekeh,mempeleceh dan menghina kebijaksanaan mereka.

1 comment:

  1. nak wat ganer, pemimpinnya x de *el*r!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...