Friday 28 September 2012

INFO TERLATEST BARU MASUK!!!!!... 400 WARGA IBAN AHLI PARTI SARAWAK UNITED PEOPLE PARTY (SUPP) UGUT AKAN KELUAR PARTI!!!!



Dipercayai seramai 400 warga Iban ahli SUPP di Sarawak telah naik minyak kerana penamatan perlantikan salah seorang orang kuat mereka, Egong anak Undong sebagai Pengurus Pusat Sivik Sarikei, Sarawak.

Mereka telah mengeluarkan ultimatum .. sama ada pemecatan itu dibatalkan atau kesmua mereka akan keluar parti menyokong Pakatan Rakyat.

Nampaknya parti yang paling lemah dalam komponen Barisan Nasional Sarawak akan terus longlai lesu dan besar kemungkinan akan terus berkubur dalam masa terdekat ini.

Dalam kedudukkan sekarang, para pengamat dan penganalisis politik meramalkan kesemua calon SUPP akan kecundang tumbang pada PRU 13 nanti.

3 comments:

  1. Dah terang lagi bersuluh, fikir-fikirkan....

    ReplyDelete
  2. OOiii orang Iban tolong bersatu. Aku ni Melayu tapi aku sokong korang. Kalau PANGLIMA RENTAP ada mesti disuruh lawan pengkhianat BUMI KENYALANG!!!. Agi Idup Agi Ngelaban. Bila menang baru Agi Idop Agi Ngirup!! Biarlah kali ni YDP Negeri orang Iban dan Ketua Menteri orang Iban!!!!

    ReplyDelete
  3. Nak satu ape? masyarakat sarawak memang bersatu dari dulu lagi, cuma semenanjung malaysia yang selalu menhina masyarakat kami..tinggal atas pokok??ini kenyataan aku dah dengar banyak kali dah...aku dengar dengan telinga aku sendiri..hasil bumi kami habis untuk penbangunan di semenanjung sahaja..NO DAP NO PKR NO UMNO!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...