Thursday 20 September 2012

TEMBELANG SUDAH PECAH BEB!!!!...PEGAWAI IMIGRESEN YANG TAHAN SAUDARA HILMAN IDHAM PEMBANTU KHAS AZMIN DI AIR PORT SABAH BARU-BARU INI MINTA MAAF DAN MENGAKUI HANYA MENGIKUT ARAHAN PIHAK ATASAN YANG KECUT!!!!

Jika inginkan paparan yang lebih besar dan jelas, sila klik pada foto

Pegawai Imigresen mohon maaf kepada pembantu khas Azmin Ali


Minggu lalu pembantu khas Timbalan Presiden KeADILan, Sdr Hilman Idham dihalang daripada memasuki Negeri Sabah apabila Ketua Menteri negeri itu, Musa Aman menganggap Sabah sebagai negeri bapak dia,

Warga asing dibiarkan bersepah di Sabah, namun warganegara sendiri dihalang masuk ke Sabah.

Rupa-rupanya hal ini juga rupa-rupa turut tidak disukai oleh para pegawai imigresen yang bertugas.

Malah salah seorang pegawai imigresen ketika kejadian itu turut mendedahkan bahawa tindakan ini adalah arahan datang dari pihak  atasan yang "kecut" dengan kehadiran Hilman ke negeri Sabah.

Beliau turut memohon maaf dan mengaku tidak suka dengan kejadian yang berlaku itu.

Dimuat naik photo print permohonan maaf yang dihantar oleh beliau kepada Hilman melalui laman sosial Facebook sebagai bukti dan bukannya cakap pakai air liur basi.

PETANDA KEZALIMAN DAN SALAH GUNA KUASA KERANA TAKUT HILANG KUASA OLEH PARA PEMIMPIN UMNO KINI SUDAH SAMPAI KEPERINGKAT KAKITANGAN AWAM PUN DAH NAIK MELUAT DAN MENYAMPAH!!!

KEBENCIAN DAN KEMELUATAN MEREKA INI SUDAH PASTI AKAN MEREKA TERJEMAHKAN DALAM BENTUK UNDI DI PRU 13 NANTI.. INS'YALLAH!!!

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...