Sunday 30 September 2012

CABUTAN BERTUAH SUDAH SEMACAM KEMESTIAN UNTUK CERAMAH ATAU PROGRAM ANJURAN UMNO!!!!.. TIADA CABUTAN BERTUAH RAKYAT AKAN CABUT LARI!!!!


BIAR GAMBAR BERBICARA!!!

Lihat dengan mata kepala sendiri satu poster bertajuk CERAMAH PERDANA " BONGKAR PEMALSUAN 22 TAHUN PEMERINTAHAN PAS"

Dihujung poster tersebut tertulis:-  CABUTAN BERTUAH, BASIKAL KIPAS DAN HAMPER.

Punyalah terdesak puak-puak UMNO ni...sampai nak pujuk rakyat datang kena adakan cabutan bertuah.

Sudah semacam satu trend dikalangan UMNO kini.

Dulu sekadar beri duit saku, baju T, pengangkutan percuma, nasi bungkus dan air mineral.. Kini sudah tambah lagi satu...CABUTAN BERTUAH.

Yang lawaknya program nak bongkar pemalsuan pemerintahan PAS konon, tetapi yang hadir pun adalah sokongan palsu sebab nakkan menang cabutan bertuah!!!!

MACAM MANA DIKATAKAN SOKONGAN RAKYAT KELANTAN KEPADA UMNO NAIK MEMUNCAK?

1 comment:

  1. Kita tengok kat poster tu dah tahu perjuangan parti taik ayam ni. Yang pertama ugama Islam tu hanya bahagian kecil sahaja. Diletak dalam satu biro. Lain dari biro ini tak payah bercirikan Islam. Maka itu memfitnah, menayang filem lucah, baham tanah negara, ambil alih harta negara, bunuh orang, pukul orang, penjarakan orang tanpa bicara dan segala macam maksiat boleh dilakukan kalau diluar biro ugama.Kalau ketua tak reti jadi imam atau tak tahu baca doa dalam majlis maka ustad-ustad biro ugama boleh buatkan. Kalau tak ustad-ustad ni nak buat kerja apa pulak!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...