Monday 29 October 2012

BERITA GEMPAR SATU DUNIA!!!!...TAIB MAHMUD KENA TENDANG OLEH ISTERI MUDANYA DIDEPAN KHALAYAK RAMAI!!!!!



Sarawak Report melaporkan pada awal bulan ini iaitu pada hari Jumaat 12 Oktober yang lalu orang ramai yang berada di Wisma Bapa Malaysia telah menyaksikan satu kejadian yang memalukan buat seorang pemimpin.

Kejadian tersebut melibatkan Ketua Menteri Sarawak, Taib Mahmud dan juga isteri mudanya Ragad.

Dimana dalam kejadian Ragad dikatakan tiba-tiba muncul di bangunan tersebut untuk menemui suaminya Taib Mahmud.

Dan beliau terus menunggu sehingga Ketua Menteri Sarawak itu turun menemuinya.

Seorang saksi berkata: "Selepas mengucapkan beberapa perkataan, lelaki tua yang malang itu ditendang oleh isterinya di bahagian tulang kering di khalayak ramai!"

Pasangan itu kemudian beredar dalam kereta yang berasingan.

Ini bukanlah kali pertama 'Pasangan Pertama' Sarawak ini menunjukkan mereka jauh dari kebahagiaan.
Dalam satu insiden lain baru-baru ini, Ragad juga bertindak ganas apabila melemparkan beg bimbit Taib kepadanya di hadapan penghuni rumah yang lain.

Sudah tentu, Taib juga tidak pelik dengan perlakuan ganas ini pada dirinya. Sejurus selepas perkahwinannya pada bulan Disember 2010, dia sendiri telah menakut-nakutkan orang-orang di sekelilingnya dengan mengeluarkan pistol emas miliknya dan melepaskan tembakan ke udara selepas kecewa apabila Ragad tiba-tiba hilang tanpa memberitahunya.

Laporan penuh sila baca di sini
( Sarawak Report )

11 comments:

  1. hehehehe...
    tu tandanya taib mahmud pun akan kena tendang gak dek rakyat sarawak tak lama lgi! Isteri sendiri pun dh tak boleh nk kawal.
    Masanya dh smpai utk rakyat srawak memencenkan beliau. Cukup dah hartanya yg dia pungah diatas kesengsaraan rakyat! Sedar2 lah wahai rakyat sarawak. Kalian takan rugi utk menolak taib mahmud tuuu!
    Ayuh....tungu apa lagi?
    Berani lah berubah sbelum negara/ sarawak bertambah parah.

    ReplyDelete
  2. Penjelasan Sebenar!!

    Sarawak Report stoops very low in anti–Taib campaign > http://sarawakmonitor.blogspot.com/2012/10/sarawak-report-stoops-very-low-in-anti.html

    ReplyDelete
  3. ragad patutnya bukan takat tendang kaki je..smackdown cam triple H,msuk celah kankang pastu hempas ke bwh..pastu cekak leher baling atas kereta mewah si tua perompak kekayaan rakyat ni..

    ReplyDelete
  4. Viagra tak cukup kot. Telan lah 10 biji, mana bini tak marah

    ReplyDelete
  5. "DEMI MASA"......Janganlah dsalah tafsir....pergunakkan masa untuk zuhud....Janganlah jadi Firaun....jadilah seperti syaidina Abu Bakar atau Dengarkanlah kisah....gunung arafat dan Nabi Muhammad...jadikanlah peganngan...

    ReplyDelete
  6. Mengapa atok Taknak layan...dan kenapa pula Sprm tak nak mbik kesah hal kaya raya atok....ini kerana MOU, dan dh buat last election...SPRM tu bermaksud..
    Suruhanjaya Pengawal Rakan Menteri..kuasa SPRM lebih kepada Suruhanjaya Penyekat Rakyat Miskin...ini terbukti...akta 17B Sprm...dah jelas...kerana "orang miskin tak boleh terima hadiah atau pertolongan dari orang berada...kerana itu salah dalam akta SPRM, kerana peruntukan akta tu cuma untuk orang mcm atok taib je boleh terima hadiah dari brader....!!!!

    ReplyDelete
  7. TAIB MAHMUD ni....tak masuk undang2 ciptaan Dunia ye....sampai undang2 Allah pun dia nak beli dahhhh....Tak caya kat Allah....die lbh caya kat "bomoh"... aduhhhh syirik Ketua kiteni...tengoklh nanti....ada 3 Suruhanjaya alam jagat muktamad kn die... MAUT...MUNKAR....NAKIR namanye...;) pasti....dan yakin pasti....!!!

    ReplyDelete
  8. Tok....knapa tak bagi peluang cucu kawin mcm si ragad tu....mcm mane cucu nk panggil die grandma....kalu umur die rang sama...tak cun laaaatok:(

    ReplyDelete
  9. TAIB MAHMUD....tersenarai top 10 org terkaya malaysia....tapi selepas firaun...tersenarai org pertama murka Allah...agak2 die ni orang ke berapa yea....

    ReplyDelete
  10. Lawat tajuk : Senarai harta yg dimiliki oleh ketua menteri Sarawak.

    ReplyDelete
  11. ni sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...