Wednesday 31 October 2012

KASI IMBAU KEMBALI!!!!!!.... SAMY VELLU, MANTAN PRESIDEN MIC PADA TAHUN 1999 DALAM SATU CERAMAH DI SG SIPUT TELAH MENGHINA AL-QURAN!!!!!!... MASIH INGAT LAGI???????


Samy Vellu dalam majalah Detik keluaran 15 Oktober 1999 muka surat 11, dalam temuramah dengan Ustaz Ahmad Awang itu, Ustaz Ahmad Awang telah mendedahkan bahawa dalam satu ceramah di Sungai Siput, Perak kawasan parlimen diwakilinya,  Samy Vellu telah dengan biadap dan kurang ajar yang amat paling, berkata: "Apa, Quran boleh bikin lebuhraya ka?". Kata2 itu disambut pula dengan tepukan dari juak-juak UMNO yang hadir.

Keceluparan dan kebiadapan melampau Samy Vellu berlaku ketika DSAI telah dipecat dari UMNO dan TPM.

Semasa DSAI masih berada dalam kerajaan, para pemimpin bukan Islam dari komponen Barisan nasional langsung tidak berani nak perlekeh apa tah lagi menghina Islam.

Selepas DSAI tiada duduk lagi dalam UMNO, macam-macam penghinaan keatas Islam dilakukan oleh para pemimpin sekutu rapat UMNO dalam Barisan Nasional sama ada MCA,MIC ataupun GERAKAN.

Terkini Presiden MCA, Chua Soi Lek perlekehkan Islam biadap yang paling tinggi darjatnya didepan Najib Razak.

Peliknya Najib hanya tersenyum mendiamkan diri tak berani nak tegur, malahan selepas itu MCA diberi upah RM30 juta lagi.

Inikah parti yang orang Melayu beragama Islam mau meletakan harapan untuk menjaga kesucian Islam dan pertahankan kedaulatan dan ketuanan Melayu?


UMNO TUMBANG... ISLAM DAN MELAYU GEMILANG.

UMNO TIADA...ISLAM TIDAK LAGI DIHINA.

5 comments:

  1. Umno haram jadah tengelam entah kemana mati kelemasan dalam arena poltik selepas pru13

    ReplyDelete
  2. Kornar jangan tak kornar. Karpal singh suruh langkah mayat dia dulu pas hanya pejam mata tak buat apa2 pun.

    ReplyDelete
  3. Umgok bongok mmg ni yg duk 50 tahun pejuang kan..islam no2 melayu no1 ape bnde bangangnla...

    ReplyDelete
  4. Karpal sigh kata langkah mayat dia,bukannya langkah mayat DAP...jadi itu pandangan peribadi dia.DAP cuma tidak bersetuju,tapi presiden MCA terang-terang menentang dan menghina hudud

    ReplyDelete
  5. MCA da 50thun lbih duk dalam BN.. nape masih xfham2 sensitiviti agama Islam.. UMNO xajar ke.... DAP yg bru msuk pakatan rakyat pn da faham..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...