Tuesday 30 October 2012

KECOH SATU DUNIA PASAL GAMBAR HASAN ALI BERSALAMAN DENGAN YAB TAN SRI ABD KHALID IBRAHIM, MENTERI BESAR SELANGOR, DIMAJLIS SAMBUTAN HARI RAYA AIDIL ADHA, KUMPULAN MEDIA KARANGKRAF!!!!!


Gambar Menteri Besar Selangor YAB Tan Sri Datuk Seri Abd Khalid Ibarhim bersalam dengan Presiden NGO Tiga Jalur, JATI, Hasan Ali di  Majlis Sambutan Hari Raya Aidiladha Kumpulan Media Karangkraf semalam kini menjadi bahan cerita politik.

Macam-macam versi kedengarn.. Yang pasti Hasan Ali tidak akan bertanding PRU 13 nanti atas tiket Pakatan Rakyat.  ITU SUDAH PASTI.

Nak bertanding atas tiket UMNO pun belum tentu lagi sebab sudah ada suara-suara penentangan yang amat kuat diakar umbi UMNO terutamanya para pemegang jawatan diperingkat bahagian.

Sebab itu apabila baru-baru ini Hasan Ali ada mengeluarkan kenyataan hatinya tetap bersama PAS dan tidak berniat nak masuk UMNO menerima sambutan suam-suam kuku sebab rakyat masih lagi ingat akan kata-kata berapinya dalam setiap ceramah "meyelamatkan Aqidah" anjuran JATI, supaya jangan berikan satu undi pun kepada PAS/PR.

Beliau sebagai ahli politik veteran sudah pasti dapat menghidu dan merasai yang UMNO bakal tumbang pada PRU 13 nanti. Ini adalah kenyataan yang tidak dapat disangkal lagi.

Kalau dia merasakan UMNO kuat dan mampu pertahankan Putrajaya, sudah pasti dia sudah menghantar borang keahlian masuk UMNO...IKUT HUKUM AKAL LOGIK.

Perkara ini dikuatkan lagi dengan kenyataan Ezam Mat Noor yang kedudukkan UMNO kini amat lemah.

KEPADA HASAN ALI.. INI PESANAN RAKYAT.. TARIKH PUPUS KAMU SEBAGAI WAKIL RAKYAT SUDAH HABIS!!!!


4 comments:

  1. Tan Sri Khalid Ibrahim....Aku nak tanya sikit? Dengan "Beruk" mana kamu bersalam dalam gambar tu?

    ReplyDelete
  2. Wakaka... gambar bakal menteri besar yang keciwa bersalam dengan menteri besar sebenar

    ReplyDelete
  3. Ha, ha, ha..Hassang Wali tak pakai songkok atau ketayap, Khalid pulak yg pakai songkok. Dah macam org minta kasihan pulak aku tgk.

    ReplyDelete
  4. mcmana brmusuh pn klu stakat brsalam adala perkara biasa lebih2 lgi ssama islam...lihat almarhum yasser arapat pn prnah brsalam ngan mehanem bagin,ehud barak,yizakh rabin dn simon perez smua bekas pm israel...padahal mereka tu brmusuh tahap brbunuh-bunuhan....sya masih respect kedua-duanya ada prinsip masing2(hassan ali/khlid)

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...