Thursday 18 October 2012

KISAH DAN GAMBAR YANG DIHARAM DAN DIPADAMKAN DARI DISIARKAN DISEMUA MEDIA ARUS PERDANA MILIK DAN KAWALAN UMNO!!!!!!...

Kerajaan DAP/PR Pulau Pinang dibawah kepimpinan YAB Lim Guan Eng akan bina satu kompleks penjaja untuk 50 peniaga di Tapak Penjaja Jalan Utama, belakang Hospital Besar Pulau Pinang.
Projek ini akan menelan belanja sekitar RM600,000 dan dijangka siap dalam tempoh 8 bulan dari sekarang.

Projek ini demi memberi keselesaan kepada para penjaja yang rata-rata terdiri dari orang Melayu/Bumiputera yang telah terabai sekian lama semenjak pemerintahan GERAKAN/UMNO/BN.

Bila siap kelak maka bolehlah para penjaja Melayu/Bumiputera disana menarik nafas lega kerana nasib mereka telah mendapat pembelaan dari kerajaan yang difitnah dan ditohmah oleh UMNO sejak tahun 2008 sebagai Kerajaan Komunis yang Anti Melayu dan Islam.

Upacara pecah tanah telah pun selesai dilaksanakankan pagi ini.

SEKARANG KERAJAAN MANA YANG MEMBELA NASIB PENIAGA/PENJAJA MELAYU/BUMIPUTERA DI PULAU PINANG????????

4 comments:

  1. Nak pegi sesekali ke Penang.. puak yang satu ni tak abis-abis menidakkan apa saja projek membantu Melayu. Gambar ni lakonan ke? Tak ada pun sepanduk dan bendera parti dipacakkan kerana DAH MEMANG TANGGUNGJAWAB PEMERINTAH BAGI MENGADAKAN KEMUDAHAN YANG DIIDAMKAN. Terpulanglah kepada orang Tanjung berfikir dengan betul.

    ReplyDelete
  2. 600k je, bagunan utk 50 peniaga? kalau BN yg buat mesti paling kurang pun 2 juta

    ReplyDelete
  3. Oran2 dalam PAS dan PKR dalam parti pakatan bakal menjadi patung atau papet penjajah DAP,kami kira.. amat halus permainan silap mata cina DAP hanya dengan kuasa undi macam dilanda sunami.Kami di Sabah amat bimbang kerana perpecahan melayu UMNO,Melayu PKR dan Melayu syiah PASkami terlalu melayu akan hilang didunia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amat halusnya permainan umno merampas tanah rizap melayu hingga kini tanha rizap melayu telah susut dengan begitu banyak terutama di Pulau Pinang semasa UMNO/Bn perentah P.Pinanag hanya tinggal nama dijalan dan kampung pun dah tergadai.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...