Thursday 29 November 2012

ADAKAH PEMANDU KENDERAAN POLIS DIRAJA MALAYSIA (PDRM) DAN JABATAN PENGANGKUTAN JALAN (JPJ), SUDAH DIKATEGORIKAN SEBAGAI PEMANDU OKU??????



SEDIH DAN MEMALUKAN!!!

Gelagat dan perangai segelintir kakitangan awam dibahagian penguatkuasa undang-undang trafik secara terang dan jelas langsung tidak menghormati parkir yang dikhusus khas untuk warga istimewa.. (OKU).

Langsung tidak boleh dijadikan contoh kepimpinan melalui teladan..Pada admin lebih bersifat sombong, angkuh, berlagak dan besar kepala.

Bagaimana nak mendidik rakyat agar hormat pada papan tanda parkir yang dikhususkan khas kepada OKU, kalau mereka yang diamanhkan jaga undang-undang dan keselamatan trafik dan lalu lintas secara tanpa segan silu dan rasa bersalah langgar peraturan yang dibuat oleh kerajaan!!!!

3 comments:

  1. inilah dia sejenis manusia yang OTAK nya di letak di kepala lutut, dan ini lah akibatnya bila manusia seperti ini tidak di didik tentang hak golongan OKU. Sedangkan hak OKU yang seceput ini mereka nak "REMBAT" apetah lagi hak-hak yang lain. JKM, tolong berikan kad coulor merah (MENTAL) pada diorang ni.

    ReplyDelete
  2. Kebanyakan polis yg aku lihat di lebuhraya utara selatan memandu lebih drp 110 km. Aku rasa mungkin 130 hingga 140 km per jam. Bawa kereta dahlah macam dikejar hantu..samseng jalananlah namanya ni..

    ReplyDelete
  3. OKu asal ialah Orang Kurang Upaya dan yang klon ialah ORANG KURANG OTAK!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...