Friday 16 November 2012

BERITA GEMBIRA!!!!... LAGI SEBUAH KAMERA AES KENA SELIMUT!!!



Lagi sebuah kamera AES @ Kamera 1M'sia kena selimut. Kamera kedua yang dikesan diberi layanan serupa.

Kali ini diJalan Teluk Intan- Bidor, Perak.

Kamera yang terkenal sebagai menghirup darah rakyat tanpa kira waktu dan ketika... 24 jam sehari.. 7 hari seminggu.. 31 hari sebulan... tanpa rehat dan cuti.

Kezaliman ini hanya dapat direhat dan diberhentikan dengan UMNO direhatkan dari memegang tampuk kuasa pemerintahan kerajaan pusat pada PRU 13 nanti

Putrajaya perlu diserahkan kepada Pakatan Rakyat untuk diurus tadbir... Tiada pilihan buat rakyat.

Admin tidak menyokong pelakuan begini tapi sekadar memberi peringatan kepada Kerajaan UMNO 1M'sia yang amat zalim ini agar ambil sedikit nota betapa rakyat sudah amat benci dengan AES @ kamera 1M'sia ini.

Kebencian yang tiada tolok bandingnya sehinggakan penyokong dan pendokong UMNO yang totok pun dah meluat akan kerakusan pemimpin UMNO dalam mencari kekayaan dengan cara menyamun sebegini.


7 comments:

  1. Aku pon heran lah UMGOK nih. Jenis tak dak hati perut agaknya.

    Aku bukan nak bangga diri atau sombong, tapi aku nak cakap yg aku nih dok luar negara, jauh dari malaysia dan kat tempat aku pon ada berlambak kamera AES nih tapi bukan di jalan kampung atau FEDERAL ROAD, diaorg pasang AES nih kat HIGHWAY SAHAJA, kerajaan kat sini dah tahu kalau kat highway memang para pemandu bawak keta mcm setan macam pelesit sampaikan meter nak pusing balik jadi kosong balik. tapi kerajaan kat tempat aku nih tak nyanya rakyat. itu aku boleh kompom sebab depan pasang kat HIGHWAY SAHAJA lepas tuh speed limit kat highway 120 km/h. Oh lupa nak bagitahu... kat tempat aku nih highway 6 lorong tapi TAK KENA BAYAR TOL 1 sen pon, jadi kalau kerajaan nak saman RM 1000.00 utk speed limit pon org tak marah sebab jalan tak der tol lepas tuh 6 lane 1 hala... ini baru betul nak didik rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MATI HIDUP BALIK PUN KAU TAK JUMPA BENDA MACAM KAT MALAYSIA KALAU UMNO MEMERINTAH. MELAYU UMNO TAU CARI MENTEDAGHAH UNTUK DIRI DAN KRONI SAJA!!!! KALAU TAK MENINDAS BUKAN UMNO!!!!

      Delete
  2. Nak heran apa kalau dah memang spesis cekik darah bro....!! Kerajaan tempat bro duduk tu betul2 buat kerja untuk rakyat...Kerajaan Malaysia ni bukan nak bekerja untuk rakyat, diorang kerja untuk tembolok diorang jer... Dah la rakyat kena bayar macam-macam cukai, nak support rajah gopal lagi, kerajaan yang kononnya membela rakyatpun belasah jugak!!! Itu pasal ini kerajaan kena kasi lingkup...!!

    ReplyDelete
  3. kalau boleh tebang je...jual kamera tu 120k

    ReplyDelete
  4. Mean kalau BN tumbang, lepas ni boleh bawak laju2 24 jam dan tak kena saman... hoooray....

    ReplyDelete
  5. AES ni perlu...cuma kena ikut standard baru..bukan standard sekarang yang nak makan org je..

    ReplyDelete
  6. jalan ni aku selalu lalu. ape yang aku perhatikan, kamera ni masih belum beroperasi (tak siap), sbb tu di selimut.. sekarang ni di selimut dgn kanvas.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...