Friday 30 November 2012

BIAR GAMBAR SEBAGAI SAKSI BERBICARA!!!!... PARTI YANG MANA SATU MEMBAWA PERJUANGAN DAN IMEJ ISLAM DAN YANG MANA SATU PARTI YANG MENYESATKAN UMAT ISLAM!!!!


Cuitkan minda dan gegarkan sedikit akal...Lihat dengan mata kepala sendiri dengan gambar diajak berbicara demi pencerahan minda.

Jangan kita hina kebijaksanaan diri kita sendiri disebabkan anutan politik sambil menolak kebenaran yang jelas terpampang didepan mata.

Kebenaran itu perit. Terimalah kenyataan walaupun dari musuh politik anda. Kebenaran dan kesahihan tidak boleh diselindung dan diselimut dengan dipadam hitam dimedia arus perdana kerana kini kita sedang berada dizaman informasi dihujung jari.

4 comments:

  1. ..sah! terang dan nyata, mana kaca yang man permata.. # cun aweks2 puteri nih.. tu yang Adenan Fraud sukaa..

    ReplyDelete
  2. Gambar yang dibawah menunjuk cara paling senang hidup mewah dengan menampilkan apa apa saja kepada yb yb untuk calun isteri kedua, ketiga atau keempat atau kalau yb yb takut bini jadi perempuan simpanan pun boleh jugak!!!

    ReplyDelete
  3. yang kaya tu mereka kau ada...

    ReplyDelete
  4. Mereka memartabatkan Melayu, kita memartabatkan Islam... itu bezanya.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...