Saturday 10 November 2012

DATO' SERI ANWAR IBRAHIM BERPAKAIAN ALA-ALA HINDU?? SUDAH PASTI MEDIA UMNO AKAN MENYALAK KATA DSAI PENGHIANAT MELAYU JADI KUDA TUNGGANGAN HINDU!!!!!


Belum reda isu Nurul Izzah dituduh menggalakkan Umat Islam MURTAD, kali ni Dato' Seri Anwar Ibrahim lak buat hal..muncul ke Little India Klang dengan berpakaian ala-ala Hindu...pasti riuh rendah, hiruk pikuk dan gegak gempita menjadi tajuk utama di semua media arus perdana milik dan kawalan UMNO, terutamanya Utusan, BH, TV3 dan RTM ni beb!!!!

Manakan tidaknya beb!!!!.. Boleh jadi murtad ni!!!!!!!

Mohon Jamil Khir Baharom yang rembat duit zakat dan Mashitah Ibrahim yang izinkan wanita jadi pelacur masa darurat ambil perhatian sikit.

Ini sudah kes berat!!!!!.. Akidah umat Islah dalam bahaya beb!!!!

Jangan lupa, Hasan Ali, Ibrahim Ali, Zulkifli Nordin dan Ezam Mat Noor diminta memberikan sedikit komen tau!!!

Jangan lupa Mufti Perak dan ulama muda UMNO yang cukup tersohor itu diminta juga memberikan komen!!!!!


Lihat saja suasana Sambutan Depavalli bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim di Little India, Klang petang ini disambut oleh ribuan warga tempatan yang mendesak satu perubahan berlaku ditampuk pemerintahan di Putrajaya.

Lihat dengan mata kepala sendiri. Terimalah realiti yang perubahan kerajaan sudah pasti!!!

TANYA SAMA NAJIB.... MENGAPA KAU GOYANG... NANTI JAWAB NAJIB... PUTRAJAYA NAK HILANGGGGGGGG.


4 comments:

  1. Kenapa admin bila sambut depavali buka tak tutup aurat pulak.. saya tak persoalkan pakai tudung, saya tanya tentang aurat..

    Kalau sekadar pakai tudung, sebagaimana admin pakai ni dah kira okey.. pakai tudung saji atau tudung periuk pun okey..

    Patutlah admin sokong hindu jadi ahli parlimen kapar.. sambut depavali sambil tak tutup aurat. amat sedih sekali..

    Tolong muhasabah diri demi Allah.

    Semoga terima dengan lapang dada.. Ameen.

    ReplyDelete
  2. anon 23:19,mmg benar salah admin kerana membuka aurat(kerana langgar perintah Allah),tapi apa pula kaitan ahli parlimen yang beragama lain menjadi wakil rakyat bagi sesuatu kawasan?aDAKAH KO DAH BUKA MATA LUAS2,BERAPA PULUH KAWASAN PARLIMEN YANG MAJORITINYA PENGUNDI MELAYU YANG MAJORITINYA BERAGAMA ISLAM,TAPI UMNO BERIKAN PADA CALON BUKAN ISLAM?BODOH LAH LU,MACAM LEMBU HARAMJADAH BAK SYAITAN YG DIKENALI.

    ReplyDelete
  3. Kalau macam ni le perangai pejuang keadilan.. pantang tak boleh ditegur langsung.. melenting..! bagi la hujah dengan baik. Kenapa nak melenting.. Dulu saya amat respect admin dan selalu mengikuti perkembangan bahkan selalu menyokong apa yang admin lakukan.. Saya tinggal tak berjauhan dengan tempat admin. Kalau admin tahu saya yang menulis komen ini dan kenali saya, tentu admin akan tertelan dan jilat ludah sendiri.. apa pun syabas.. keep it up..!

    Saya bukan umno dan tak pernah sokong umno. Dan saya memperjuangkan keadilan dan Islam sebelum admin kenal lagi apa itu Islam..

    Syukran. Semoga diberkati.. Harap jangan melampau dan terima teguran dengan baik.. Berfikir sebelum bercakap dan bertindak.. Semoga admin akan jadi org yg benar2 amalkan Islam dan tolong buang gambar tak tutup aurat yg admin postkan.. Adios!

    ReplyDelete
  4. nate apo gak..banyak kecek mung...smayang cukup dok???perjuangkan keadilan dan islam sblm admin kenal lagi islam konon..asbab nuzul hafal doh??kitab majmu syarif hafal doh??kita musolli???banyak kecek natang nieh..balik awal la

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...