Friday 23 November 2012

EDISI PECAH TEMBELANG!!!... UMNO LAGI SEKALI SUDAH KENA KANTOI!!!!... SUSULAN KATA CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT SEK 24, SHAH ALAM, TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN, HAMBAR DAN SUNYI SEPI !!!!!


Seperti dijanjikan, admin muat naik beberapa rakaman gambar dari blogger Pro PR bagi menyanggah propaganda murahan berbau fitnah konnnya ceramah Jelajah Merdeka Rakyat Di Seksyen 24, Shah Alam tidak mendapat sambutan langsung, hambar sunyi sepi tiada pendengar yang ingin datang ketempat ceramah di Padang Bola, Jalan 24/1F, Sek 24, Shah Alam, Selangor.

Digambarkan seolah-olah rakyat sudah muak dan jemu dengan ceramah DSAI.

Sekarang lihat saja beberapa gambar yang admin kutip dari blogger Lianglahad demi pencerahan minda atas konsep dan landasan kebenaran.

Malam tadi DSAI tidak dapat hadir dan diwakilkan kepada anaknya YB Nurul Izzah dengan Timbalan Presiden PAS, Hj Mohamad Sabu sebagai penceramah utama yang bergegas dari satu lagi ceramah Jelajah Merdeka Rakyat diDamansara Damai, Bukit Lanjan.

Ternyata para hadirin yang datang melimpah ruah sehingga ketepi jalan.

Kalau cara begini juak-juak UMNO fikir akan dapat menahan ombak tsunami perubahan yang bakal berlaku dalam senario politik negara, admin dengan ikhlas nyatakan ianya adalah kerja yang sia-sia belaka.

Perubahan pasti berlaku dalam negara kita. Itu sudah pasti. Tiada kuasa boleh menahannya melainkan Allah SWT saja.

UMNO DAN FITNAH DIPISAH TIADA... UMPAMA KENTUT DENGAN TAIK.

2 comments:

  1. Setakat yang gua dapat maklumat semalam, kutipan derma jer... RM7k +++... lu kira laaa... berapa ramai kehadirannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. x kisah le brpa pun kutipan...yg penting mereka menderma tu ikhlas bukannya kehadiran mereka disediakan karipap, baju topi dsbnya...7k kalau sorg rm 1..sudah tujuh ribu..yg x derma/sedekah pun ada...boleh kira sendiri...ok bro...

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...