Tuesday 20 November 2012

KERANA SEKEPING BURGER HARGA TAK SAMPAI RM3 DIBERIKAN PERCUMA, ADA WARGA KITA SANGGUP JUAL MARUAH DAN HARGA DIRI LANGSUNG TIDAK PERIHATIN NASIB MALANG YANG MENIMPA WARGA PALESTINE!!!!!!... SUNGGUH MEMALUKAN SEKALI!!!!!


AMAT MEMALUKAN!!!.... Ada segelintir warga kita sanggup berdiri panjang dibawah matahari terik hanya nak rebut sekeping Mc Egg yang diberi secara percuma oleh rangkaian Restoran McDonald. sedangkan warga luar. warga kafir yang makan daging babi, minum arak dan bela anjing sanggup memboikot sambil berdemo didepan Restoran MacDonald semata-mata bantah dan benci tindakan zalim Israel Yahudi Laknatullah keatas rakyat Palestine!!!!

Dimanakah maruah dan harga diri kita yang mengaku Islam?

Apakah sekeping burger yang paling murah di Restoran McD sudah boleh membeli jiwa dan maruah diri kalian!!!!!

Cukup memalukan!!!!!! Kebulur macam dah tak makan 10 hari gelagat dan perangai kalian!!!!..Macam tak pernah makan burger telor  @ Egg Banjo.

Jikalah negara kita kena serang dengan pihak musuh, jangan harap mereka yang berdiri beratur panjang dibawah matahari terik ini akan sanggup sama-sama mempertahankannya.. JANGAN NAK MIMPI DAN JANGAN NAK HARAP!!!!

4 comments:

  1. melayu/islam yg kerja kat situ macam mana pulak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak kerja yang lain lagi...seperti mereka yang kerja kat 7 eleven,speedmart 99,,,yang jual arak,,sedih saya tengok..

      Delete
  2. bila sy cakap pendatang gaji lebih mahal dr kerja McD,dn lebih senang ,depa nk marah,bnyk lagi keja lain,,lantak hampa la ,sedaq ke x,

    ReplyDelete
  3. 55 tahun negara mwrdeka, ada tk jenis makanan tempatn ala2 mc d yg jdi kebangaan ngara & bngsa kita? Bahan2 mentah apa yg tkde di Mlysia ni yg boleh dibangunkan? Ni lah penjajaban minda yg ditingalkan penjajah. Zahir nya merdeka tpi otak & minda mlayu khususnya masih terjajah!
    Malah cerdik pandai mlayu islam pun mengukur nilai2 pembangunan mngikut acuan & kaca mata barat! Ini lah dosa2 UMNO pd Melyu kerna merka lah selama ni mnjdikn Umat Melayu Naif Otak nya. Masakan tidaknya, kalau mlyu slma ni diangap islam tpi hukum islam dlm hudud di hina, di keji, di perlekeh malah dipetsetankan pun UMNO dim membisu. Lebih ironinya pemimpin2 mlayu yg mngku islam menokok tambah lagi kenaifan islam di Malaysia.
    Nah lhat la sndri sapa agknya yg beratur panjang smata2 krna skeping burger Mc D percuma!? Di Mlysia sebok dgn Free Burger Mc D tpi dibarat mrka menyibuk dgn Free Gaza!!!
    Wahai bangsa ku....
    bebaskan lah diri dri belengu UMNO koloni Be End!
    cukup lah 55 tahun UMNO menjaga Melayu!
    yakin lah tiada UMNO Be End skali pun Melayu masih boleh survive!
    Memetik antara maksud kata2 tokoh tersohor pejuang islam Melayu yg di abadikan dlm stu antra bloger pro PR "kita tidak perlu lagi takut utk jatuh kerna sekarang ini kita berada ditempat paling bawah sekali, maka sudah tiada lgi tempat jatuh pling bawah lgi utk kita jatuh" maka masa nya utk bangsa kita bangun!
    Kita kena berani mengubah utk berubah demi Islam & anak bangsa serta negara sendiri.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...