Wednesday 21 November 2012

MODAL TERKINI PARA AHLI DAN PENYOKONG UMNO NAK DAPATKAN PERHATIAN PEMIMPIN TERTINGGI UMNO!!!!..SALAM BODEK 1M'SIA!!!!


Kini para penyokong dan ahli UMNO sudah ada modal kurang cerdik dan meloyakan tetapi digemari oleh pemimpin UMNO bagaimana nak ambil hati mereka.

Caranya mudah.. Pergi ke mana-mana Balai Polis berhampiran dan buat repot mengenai kata-kata YAB Tuan Guru Nik Aziz yang "melebelkan UMNO itu murtad" sepertimana yang disiarkan oleh lidah biawak rasmi UMNO, Utusan Malaysia dan juga doa yang diimamkan oleh adik TGNA sendiri, doa keramat "BN KO"

Semasa buat repot polis tu jangan lupa ajak wartawan dari Utusan, Berita Harian, Kosmo dan Harian Metro termasuk TV3 dan RTM.

Bergambarlah selepas didepan Balai Polis dimana repot tersebut dibuat dengan menayangkan laporan polis serta kalau boleh bawa sepanduk sekali nak bagi ada "Umphh"

Contoh terbaik seorang wanita UMNO dan beberapa kerat ahli UMNO totok seperti gambar diatas.

Walaupun kerja ini nampak bodoh piang tetapi itu tolak ketepi sebab kalau cerdik mereka tak buat kerja bodoh ini.

Desak polis siasat sama ada "memurtadkan UMNO dan memohon UMNO hancur dan KO" dianggap bertentangan dengan AlQuran dan Sunah Nabi SAW.

Ini akan menjadikan kali pertamanya setahu admin, PDRM akan menyiasat kes dengan AlQuran dan Hadis sebagai bahan rujukan.


UMNO TUMBANG ISLAM DAN MELAYU GEMILANG... UMNO KECUNDANG RAKYAT SENANG.

2 comments:

  1. sejak bila umngok ada agama ni?

    ReplyDelete
  2. umno tu satu pertubuhan, memangla bukan Islam...yg Islam adalah ahlinya..(kalau tak islam pada nama, islam baka...) Maka memang betullah kata TGNA, umno tu tidak islam... Macam tu punya senang, apa yg bodoh sangat ahli umno ni??

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...