Tuesday 13 November 2012

PANAS MENDIDIH!!!!..PENDEMO UMNO ISLAM WASSATIYAH BUAT BANTAHAN KEATAS YB NURUL IZZAH SAMPAI NAK TUNJUK KEMALUAN!!!!!!


Lihat dengan mata kepala sendiri, gambar-gambar sebagai saksi bukannya sekadar bercakap pakai air liur basi.
Gelagat dan telatah beberapa mat rempit upahan UMNO/BN petang tadi telah membuat demo di Bandar Baru, Ampang, Selangor, kononya membantah keras kisah yang diputar belit oleh semua media lidak biawak rasmi UMNO dan BN, YB Nurul Izzah Anwar menggalakan serta mengizinkan murtad!!!!

Lihatlah sendiri cara mereka..Ada yang sampai nak tunjuk kemaluan sebagai tanda protes cara UMNO yang mengamalkan konsep Islam Wassatiyah.

Untuk makluman, admin diberitahu, mat-mat rempit inilah yang buat ganggu kacau dengan membisingkan motosikal mereka malam tadi di ceramah Jelajah Merdeka Rakyat, Taman Dagang, Fasa 1,  Ampang.

Kalau beginilah cara juak-juak UMNO membuat demo kononnya atas demi pertahankan kesucian Islam, alamatnya ia demo makan tuan!!!!!

UMNO sekadar mampu upah beberapa kerat Mat Rempit untuk buat bising tapi tidak memberi sebarang kesan dan impak langsung kepada rakyat beragama Islam berpindah arah untuk memberikan sokongan kepada UMNO pada PRU 13 nanti.. ITU ADALAH REALITI.

UMNO TUMBANG... ISLAM DAN MELAYU GEMILANG.

7 comments:

  1. geli tengok budak2 umno ni...kalau tengok muka dengan pakaian entah tau entah tak pasal agama

    ReplyDelete
  2. Inilah waris-waris dan pejuang UMNO serta bakal 'pemimpin' yang dilahirkan dan dididik oleh UMNO untuk berjuang demi mempertahankan bangsa Melayu, agama Islam dan mengasah 'keris' telanjang mereka.... hebaaaaaat.....

    ReplyDelete
  3. Salam
    Omakkau pandai sangat edit. .betul ke gambar ni. .agak2nya selama ni gambar dsai semua edit kot. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. gmbr edit ngn xedit pon xreti beza ka? ke buta IT?

      Delete
  4. yg pempuan x pkai tudung,rmbut karat,ambik gmbar dgan mat rempit himpit kiri kanan nak memperjuangkan Islam?.. hahaha..

    INILAH ERTI ISLAM BAGI UMNO... ;(

    ReplyDelete
  5. Tgk muka sorg2 pun x nmpk cerdik...mcm pencacai ada laa...bdk2 hingusan je yg depa bole ayat pun utk berdemo. Dpt sorg RM50 mlm g rempit...lak...

    ReplyDelete
  6. Tengok muka, SPM pun tak lepas. Kalau duduk kawasan Pantai kat rumah kotak kasut mesti kerja despatch, hantar spare parts, jual burger ke ataupun tak bekerja dan harapkan mak bapak bagi mengtekedaghah!!!. Nak jadi drebar YB pun tak layak. Setakat jadi kuli dan hamba orghang bolehlah. Inilah bakal penerima bantuan Baitulmal dalam masa 30 atau 40 tahun lagi. Masa tu baru nak ke surau dan masjid.!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...