Monday 19 November 2012

PENJELASAN USTAZ AZHAR IDRUS MENGENAI GAMBARNYA BERSAMA KELUARGA DIKATAKAN MAKAN DIRESTORAN "MCDONALD"....


ARTIKEL INI SUSULAN DARI ARTIKEL TERDAHULU YANG ADMIN POSTKAN.

Penjelasan Ustaz Azhar Idrus ( Original ) tentang gambar UAI & keluarga tersebar makan mcD..

"Ini di Johor bukan Kota Baru, ambe xmakan di mcD tp bersebelahan dengan mcD, kawan dari JB yang belikan aiskrim tu untuk anak. Gelas air kopi tu diisi dengan air nescafe yg dibeli olih rakan dr kedai sebelah. Isteri xmakan apa2 pun.


Begitulah bunyi ayatnya...semoga kepada juak-juak UMNO yang dok fitnah itu, mohon bertaubat.
Semoga terjawab sudah segala kekeliruan dan fitnah berniat jahat ini.....kepada para penyokong, peminat dan pengkagum Ustaz Azhar Idrus yang cepat melatah itu agar bawa bertenang dan baca dulu apa yang admin tulis bebelum nak keluarkan sebarang komen dan hujah... Jangan main terjah membuta tuli dan komen hentam kromo.

23 comments:

  1. apa yg nk diherankan kalau rakyat jelata jdi angau hal UAI mkn di mekdi tuu!! kerja sape bole jdi camtu? UMNO la punya hal! Ape plak kena mengna UMNO dlm hal ni!
    UMNO la parti Umat Melayu Naif Oyak nya yg tidak mendidik org Melayu utk jdi cerdik! Mereka suka rakyat bengong agar mudah fikiran rakyat diperkudakan. Fikiran Melay mandulkan dgn dmikian mudahlah UMNO memperdaya utk tjuan2 tertentu!
    Dgn sedikit muslihat je mlayu mudah trpengaruh! Tnpa usul periksa mempercayai apa yg berlaku semuanya nampak soheh walhal UMNO lah yg buat keja jahat dgn menyelewengkn fakta sbenar! Hinga kes kecil hal UAI pun umumnya mlayu meroyan!
    MasyaAllah...
    Wahai bangsa ku... keluarlah dri kepompong Umat Melayu Naif Otak nya kolono Be End!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Mereka suka rakyat bengong...". Tepat sekali!!! Ditakutkannya kita dengan Cina tapi dia jual kontrak kat toke Cina, kadang-kadang kahwin dengan perempuan Cina dan ada juga yang simpan perempuan Cina. Dia kata kalau DAP berkuasa orang Melayu susah. Sekarang pun dah susah!! Lebih-lebih lagi yang suka makan free dan pemalas. Tak heranlah kat KL betina Melayu diusung oleh jantan asing. Kalau jual pun murah pulak tu. Silap silap free!! Melayu bertambah layu kalau tidak kembali kepada ugama Islam!!!

      Delete
    2. Apakah maksud sunnah rasul? Secar ringkasnya yang dimaksud dengan sunnah Rasulullah saw, ialah ucapan-ucapannya, perbuatan-perbuatannya dan keputusan-keputusannya. UAI ni cerita pasal sunnah nabi tapi ada satu sunnah yang dia tak ikut. Ni bukan terhad kepada UAI sahaj tetapi termasuk semua yang sewaktu dengannya. Mana ada nabi minta duit bagi ilmu agama. Mana ada nabi jadikan penyampaian ilmu agama sebagai sumber rezeki. Nabi bekerja dan berniaga. Contoh dah jelas dah. Keikhlasan ceramah diorang ni sama nilai dengan duit yang diterima. Lagipun macam mana boleh dinilaikan ilmu allah dengan wang? Orang macam ni yang korang puja dan ikut? heran heran...

      Delete
  2. dah tu kau percaya sgt ke apa yg UIA ckp tu??? kalau dia bohong kau pun mana kau tau kan kan kan....org melayu bodoh macam kau je yg senang kena tipu...pakai kopiah bg ceramah skit trus claim org tu alim...

    ReplyDelete
  3. Azhar Idrus kata, ambe (saya) tak makan di McD tapi bersebelahan dengan McD.....tetapi kerusi dan meja itu sudah cukup untuk kita kenal kalau tidak milik McD dah tentu milik KFC.

    Kawan dari JB yang belikan ais krim untuk anak......

    Gelas air kopi itu diisi dengan air nescafe yang dibeli rakan dari kedai sebelah.....Logikkah seseorang membeli air nescafe dari kedai lain kemudian pergi ambil gelas dari McD atau KFC untuk isi air nescafe ? Apakah kedai bersebelahan jual air nescafe dengan di isi di atas tapak tangan ? Kah...kah....kah.....kah....

    Dulang diatas meja itu sudah cukup untuk membuktikan segala-galanya. Semua orang kenal itu adalah dulang milik McD.Kalau tidak McD itu dulang KFC. Apakah ais krim yang dibeli oleh kawannya untuk anaknya itu dihidangkan dalam dulang ?

    Dalam dulang tersebut terdapat resit.....apakah kawannya membelikan ais krim untuk anak Azhar kemudian diberikan dengan resit bersama ?

    Yang paling lawak dan paling tak masuk akal sekali adalah isi air nescafe yang dibeli dari kedai sebelah kemudian di isi dalam gelas McD.

    Saya berada bersebelahan McD, kemudian saya beli pula air nescafe dari kedai bersebelahan dari tempat yang saya duduk dan ambil gelas kosong di McD untuk isi air nescafe yang saya beli. Logik ? Kalah wayang hindustan beb......Kah....kah....kah....kah.......

    Gelas kopi McD. Bekas nugget KFC....dulang tu pula kalau ada alas kertas promosi dalam dulang nampaknya macam dulang McD .

    Deme pakat-pakat bahas lah ya. Ambe nak tidor......

    Sebagai menghormati Azhar Idrus kalau boleh setiap komen jangan lupa dimulakan dengan ayat lazim dia....NATANG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. Walaupun ak pro pada UAI, tp alasan2 yg dia bagi tu x masuk akal. Dunia Baru dah pun senarai point2 yg kukuh..

      Delete
    2. xlogik. budak pon tau itu kat mcd.

      Delete
  4. jangan jadi bodo gak percayer 100% apo org pakai kopiah cakap tu....pikir dulu gak....asal org pakai kopiah cakap 10001% percayer,...hehehe...ni la org kita..tu psl ramai yg kena tipu dengan geng2 MLM tu..bangsa mana...? bangsa melayu gak...

    : http://www.rbfonline.net/2012/11/ustaz-natang-kantoi.html

    ReplyDelete
  5. natang bodow

    kate nak kepimpinan ulama, tp kalo PR menang anwar ibrahim yg jadi PM...celah beruk mano anwar tu ulama...kahkah

    nah hukum mkn KFC - yg halal kt klate dgn Tganu, hok laing tu was was

    http://www.youtube.com/watch?v=4zwWhZFjDOU

    ReplyDelete
  6. Ustaz azhar nmpk smart lh dlm gmbr ni.... Salah ke klau diaorg nk mkn kt KFC or mcd?? Diaorg pn manusia biasa, kadang2 tringin jgk lh nk mkn fastfood ni... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. x salah tapi die kate jangan makan kan sebab produk yahudi, duit jualan tu digune untuk menetang islam...yg di makan lak napenye???? die yg kate bukan kami yg kate...hahahha

      Delete
  7. Tray mcd di restorent kfc???? mkn kat kfc tp tapau???? nape percaya 100% dia cakap??? betul ke dia cakap tu?

    ReplyDelete
  8. air tu air coke(cawan mcd) = yahudi, dalam tray bekas mcd = yahudi, anak mkn aiskim mcd = yahudi, so xpe la dimaaf kan dia kan ustaz so ok la, kite je xleh.

    ReplyDelete
  9. hahahahahahahaa....wei......famosa time tu hanya ada kat melaka lah....gi tgk web dia.....yang ui ni nak nafikan bukan kat melaka lagi napa? tu je bnda yang orang rasa lebai ni pun 2x5 je..sebenarnya xsalah pun ustaz oi kau nak makan apa pun....tapi jangan lah dalan ceramah pum-pang pum pang haram lah...boikot la..piiiiida.......cakap tak serupa bikin juga mu ni ustat wei...makang-makang......dok hagram pung.....niak tu kena betul....baru barokah. :-)

    ReplyDelete
  10. aku islam bukn melayu7 April 2013 at 10:30

    Ape yg aku tau..klau korang zoom..bekas mkanan tu kfc punye...so..kfc mungkin adlh kedai sebelah mcd yg dmksudkn...uai mlas nk ckp kfc agaknye sbb tau org meLAYU mmng suke putar belit point org... mybe diorg tumpng duduk je n tak mkan.. wallahjalam.. bersangka baik... atleast uai takdelah trlibat dlm kes lmbunuhan aktantuya.. kes lembu2 nfc.. kes gune duit rskyat berjuta3...lollll

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku islam bukan melayu7 April 2013 at 11:14

      Ape yg aku tau..klau korang zoom..bekas mkanan tu kfc punye...so..kfc mungkin adlh kedai sebelah mcd yg dmksudkn...uai mlas nk ckp kfc agaknye sbb tau org meLAYU mmng suke putar belit point org... mybe diorg tumpng duduk je n tak mkan.. wallahualam.. bersangka baik... atleast uai takdelah trlibat dlm kes pmbunuhan altantuya.. kes lembu2 nfc.. kes gune duit rakyat berjuta3...lollll.. *sory banyak typo di atas*

      Delete
    2. Yg pow duit pkai agama smpai dpt bli ferrari tu ape kes? ni ostat babi haram jadah..

      Delete
  11. Uai ckp tak serupa bikin

    ReplyDelete
  12. kahkahkah.. ulama' dunia.. fitnah kembali keatasnya..

    ReplyDelete
  13. uhh pantang nampak silap orang nk bash cukup2..yang terang2 buat maksiat taknak lantang bersuara pulak

    ReplyDelete
  14. dia senang je..kalau hati tu dah busuk.orang tu terpijak semut pun nak jadi bahan

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...