Friday 24 October 2014

EDISI BIAR GAMBAR BERBICARA .... SUASANA PELANCARAN PASMA PERINGKAT NEGERI TERENGGANU YANG HAMBAR DAN SURAM..



Hambar, suram, muram dan tidak mendapat sambutan seperti diharapkan ... begitu maklumat yang Omak dapat dari pengirm gambar-gambar pelancaran PasMa Peringkat Negeri Terengganu oleh Dato' Presiden PasMa sendiri YB Dato' Phahrolrazi Hj Nawawi dengan di iringi Timbalan Presiden PasMa, Ustaz Hj Mohamad Husin dan Tengku Puji Tengku Abdul, Pengerusi PasMa Pahang.

Paling ramai yang hadir ialah 40 orang untuk 8 kawasan peringkat Negeri Terengganu .. kira-kira 1 kawasan hantar wakil 5 orang ... cukup untuk AJK peringkat kerangka tanpa ada ahli dan pengikut.

Pelancaran berlangsung di Dewan BB Seafood Garden, Jalan Unisza, Gong Badak, Kuala Terengganu ( Sebelah KFC).

Nampaknya PasMa boleh di katakan gagal untuk bertapak secara berkesan yang mampu memberi saingan di Terengganu ... Itu jelas yang tidak boleh dinafikan.

Untuk memainkan peranan sebagai pemantau semak dan imbang di kira sudah tidak ada kekuatan dan pengaruh yang menyakinkan.


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

19 comments:

  1. mne ade hambar lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak salah nak masuk Pasma nih.. Boleh isi masa lapang borak2, minum2 teh tarik... Yelah drp duduk rumah hadap muka bini yang asyik membebel..... Nak bagi best lagi, kat atas meja tu letak dam aji ngan karom. Pah tu kat TV tu bukak video wrestling. Barulah ada faedah masuk Pasma......

      Delete
  2. Buang anwar Ibrahim. ..jijah...nurul...rafizi . .dan ckgu bard....baru pkr selamat...PasMa kena buang sekali baru pr selamat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ambik kaulah sbg presiden baru selamat dunia akhirat nampaknya...

      Delete
  3. Ni Sumer Poyo...24 October 2014 at 21:06

    Haktuihhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni asyik berkahak je, ade penyakit TB ke? ...

      Delete
  4. Pasma itu ape, sub parti pas ke ngo? ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kumpulan org kena serang asma

      Delete
  5. Bukan sub pas dan ngo,tetapi puak pening dlm pas

    ReplyDelete
  6. Pasma suruh tb( tin biskut TB Dari malagasy waves pergi. alang2 fius baik Jadi orang giler

    ReplyDelete
  7. Pasma p pato radzi tubuh supaya Islam lemah
    Macam orang melayu berniaga goreng pisang
    Seorang bukak gerai maju laku nanti ada la yang buka gerai goreng
    PiSang bukan APA niatnya melainkan dengki biar orang lain lingkup
    Itulah pasma

    ReplyDelete
  8. ZZZzzzzzzzzzzzzzz..........

    ReplyDelete
  9. Ini semua xde bawa apa manfaat lgsung..motifnya pun entah ape2 entah..ingat senang nak berjuang dalam gerakan islam berpuluh tahun PAS berjuang tbe2 dengan sedikit perbezaan pendapat trus kluar buat pertubuhan baru..ape bende la sume ni..professional la jgn jadi MELAYU HAPRAK = UMNO/BN CELAKA..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumah kalau atapnye bocor, baikilh, bukan rumahnye pulak nk dirobohkn, PASMAntul betul ....

      Delete
  10. Untuk serasi tukar nama PASMA kepada PASCAMA ...ia lebih sesuai untuk mana mana karektor pemimpin PAS CARI MAKAN ATAU PAS CACA MARBA hehehe...

    ReplyDelete
  11. Sorang kuat tido..sorang lg asyik berkahak..aa berat keja ni..hehe.

    ReplyDelete
  12. Lihat kenyataan PASMA seolah ingin perkuatkan PAS dalam Pakatan dengan menegur pemimpin yg hendak berbaik dengan UMNO serta memberi cadangan untuk memulihkan PAS supaya berpegang pada PAS for All untuk menyakinkan non muslim terus menyokong PAS. Pemimpin PASMA pula adalah mereka yg berjuang dalam PAS sejak tahun 70an & 80an lagi yg mana PAS dalam keadaan susah berbanding dengan mereka yg berada dalam MSU dan JKPP yg masuk PAS dalam keadaan senang. Berlapang dadalah semuga Allah satukan hati-hati kita untuk menumpaskan kebatilan di negara ini.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...