Friday 31 October 2014

MENJELANG HARI KE-4 RAYUAN KES LIWAT II ... PENYOKONG DSAI SEMAKIN AMAT BERKURANGAN.



Menjelang hari keempat rayuan Liwat II Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Persekutuan Putrajaya hari ini, kira-kira 50 penyokong ketua pembangkang itu berkumpul di hadapan Istana Kehakiman setakat jam 9 pagi.

Senario ini berbeza seperti hari sebelumnya yang menyaksikan lebih ramai penyokong Anwar berhimpun dengan berlaku pergaduhan kecil dan beberapa pemimpin Pakatan Rakyat (PR) bersilih ganti menyampaikan ucapan.

Hari ini giliran pasukan pendakwaan yang diketuai Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah untuk menyampaikan hujah kepada mahkamah selepas tiga hari pasukan pembelaan yang diketuai Datuk Seri Gopal Sri Ram berhujah kepada mahkamah.

Semalam, peguambela Anwar, Ramkarpal Singh ketika membuat penggulungan berkata, seorang doktor Pusrawi, Dr Mohd Osman Abdul Hamid dalam keterangannya memberitahu mahkamah tidak ada sebarang penatrasi berlaku ke atas dubur pihak yang menuduh, Mohamad Saiful Bukhari Azlan.

Katanya, Dr Osman ketika memeriksa Saiful tidak menemui sebarang kesan kecederaan walaupun Saiful mengadu sakit.

Ramkarpal berkata keterangan Dr Osman yang merupakan saksi pembelaan, tidak dipertimbangkan "sama sekali" oleh mahkamah.

Katanya, terdapat banyak keraguan daripada dakwaan awal Saiful bahawa objek plastik dimasukkan ke dalam duburnya.


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

28 comments:

  1. Orang baik dfitnah orang akan kesian,
    Orang Zalim difitnah sapa mau kesian.

    Contohnya, peragut kena fitnah sontot kambing. Sapa pun tak kesian. Zalim yang kena fitnah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap

      Tski difitnah, UAI difitnah, TGHH difitnah
      Saiful diliwat
      Anwar pemfitnah dan peliwat..
      Sapa nak sokong pemfitnah dan peliwat kecuali sejenis, seangkatan dengannya sahaja....
      Mat sabu, suhaizan, khalid samad sokong sebab semasa sejenis dengan anwar.

      Delete
    2. aku pelik la nuurul...
      hang ni bukan main kuat umnonye, tetiba bole simpati pulak kat TSKI, UAI, TGHH....
      Hang ni mabuk ketum ker hapa?

      Delete
  2. Kesian Kan Anwar. Inilah bahana terlalu mendengar suara kaum Kongkang Move. Habis semua pergerakan kamu caca merba. Satu lagi Anwar ni aku kesian dia dizalimi tapi pada masa yang sama menzalimi TSKI (Dipecat), CheGu Bard (Digantung), Saifuddin (Dilucutkan jawatan Gen Sec) dan PAS dihina dan dicerca. Sekarang ni pun in the proses mau tukar Head PKR Selangor kat bini dia.

    Tulah, Doa yang dizalimi diterima itu sebab 1998-2000 kamu dapat simpati. Sekarang aku rasa kuranglahh skit. Yang Menzalim jandi Penzalim rakan2.
    Langkah2 pun dah sumbing bak penebar roti canai baru dapat kerja

    ReplyDelete
  3. Salam semua,

    Saya cukup happy bila rakyat sudah sedar yang Keadilan adalah untuk rakyat bukan untuk Clan Mahligai Segam-Boot dan Kuncu2 pembodek dari gang Kajang Move Ninja Turtle. Ini dia Petikan terbaik dari AmenoWord (http://www.amenoworld.net/) untuk tatapan pembaca semua

    Kau semua nak rempuh pagar, lakukan vandalisme semata2 nak berikan Anwar pidato dalam UM? Setakat pidato, luar UM pun boleh. Duit repair pagar tue nanti guna duit pembayar cukai. Sebab UM beroperasi menggunakan dana awam. Kau semua ada otak, fikirlah betul2 sebelum lakukan sebarang royanan.

    Merempuh pagar macam orang gila lepas tu apa?
    Lepas dengar Anwar pidato, lepas tu apa?
    Demo dua hari di istana kehakiman PJ, lepas tu apa?
    Balik? Tidur? Kena dakwa sebab rempuh UM? Kena siasat sebab rempuh pagar? Kena buang sebab melawan UM?

    Lepas tu kau akan bekerja. Jika ada ahli2 politik nak amek kau bekerja ok. Jika tidak, kau akan melalui kehidupan yang payah. Kau ingat hidup neh setakat tanggung makan minum hidup kau aje? Kau perlukan duit untuk keluarga kau. Ibu bapa. Isteri, anak2 dan semuanya.

    Ada amat malang jika kau merosakkan diri kau semua untuk seorang insan bernama Anwar Ibrahim. Atau demi mana2 pemimpin sekalipun. Jika pemimpin itu benar2 mengambil peduli akan hal rakyat tiada masalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu sibuk pasal Clan Mahligai Segam-Boot dan Kuncu2 pembodek dari gang Kajang Move Ninja Turtle. Tapi apa yang kamu kata itu tidak membabitkan duit rakyat yang boleh menjahanamkan negara.

      Kamu ada selera, orang lain pun ada selera... selera orang lain tak sama dengan selera kamu, apa pasal kamu nak sibuk dan menyibuk memaksa orang lain supaya ikut selera kamu.... itu perangai UMNO Haramjadah.

      AmenoWord tu betina mana pulak yang tak cukup kasih sayang...., anak dara tua atau janda.... ?

      Kamu nampak atau buta hutang negara dah meningkat sehingga keparas merbahaya... siapa yang menguruskan negara.... tahun depan cukai GST akan dilaksanakan, siapa yang menyiksa rakyat ?.......perbuatan liwat boleh mendatangkan kesusahan pada rakyat ke :? ...... kamu pencacai dari lubang taik saifol memang haramjadah. !

      Delete
    2. ale utoh la boy ulu yam
      ale utoh laa

      Delete
    3. sikunyit akan terima balasan sb suka zalimi org. allah maha besar, zaman mu dah berakhir.

      Delete
  4. Selagi orang-orang munafik memerintah negara selagi itulah negara akan dipenuhi dengan ketidakadilan dan kezaliman.

    Wahai Rakyat Malaysia. INSAFLAH.................Jangan jadi bodoh lagi.......
    Cukuplah anda dibodohkan selama 57 tahun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen ini saya setuju. Obor obor Keadilan hendaklah dibawa oleh Sdr TSKI dan Azmin dan bukan lagi oleh kuncu2 Nepotism.

      Itu sebab saya tak peduli lagi kes Mee Kari Sodo-Mee

      Yang diftnah dan dizalimi menzalim orang lain (TSKI, Che Gu Bard, Saifuddin, PAS dll) . Kami tak perlukan tin kosong macam kamu.

      Harapan kami TSKI membina wadah baru untuk kami berhijrah

      Delete
    2. ale utoh la boy ulu yam
      ale utoh laa

      Delete
  5. Isu Mee Kari Sodo-Mee aku dah malas nak layan. Yang difitnah tetap mezalimi orang lain seperti TSKI, Che Gu Bard, Saifuddin dan rakan2 dari PAS. Yang menfitnah pun jahat.

    Alang2 aku dah boikot semua urusan mengenai Clan Segam-Boot. Bukan aku saja, bersepah ahli PKR yg lain beranggapan yang sama. Kampung Chubadak, Getah Murah, Anak yatim, Rakyat Marhaen tidak diambil port oleh Golongan Pakar dalam PKR. Balik2 Justice for Segambut.

    Kalau buat sesi mai jengok rakyat marhaen, aku pi lahhh. Buat sesi Clan Mahligai Segam-Boot sori la. Padan muka bukan saja PAS tak port, DAP pun malehh nak ambil peduli la. Ahli bawahan macam kami lagi la, buang bateri jer layan Papa Segam_Boot.

    Sudahlah Gang2 Kajang Move Kamu boleh lompat dalam parit Sama Clan Segambut dgn labu labunya.

    Caisss, Ninda Segam-Boot lagi selesa pergi program touch d Anjing dari melawat surau PPRT Pantai yang agak daif.

    Blaaaah la kamu semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale utoh la boy ulu yam
      ale utoh laa

      Delete
  6. Kekuatan BN blue = pungkok sepol

    ReplyDelete
  7. Nampak gaya jawatan DSWA dalam bahaya. Terlalu banyak badai di akar umbi yang anti Anwar. Salah dia jugak taksub kepada Pakar Pandan

    ReplyDelete
  8. Bila jadi macam ni Cai Cai PASMA (PAS Mau Anwar) sudah gigil satu badan. Habis, finish.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasma jangan sebut la...
      ini lagi menatang haramjadah apa pula yg nak merosakkan PAS dari dalam...
      setakat Cerok tok kun Pematang Pauh buat kacau dan kencing kat ulama pas cukup la....
      Pasma ni teringin nak pi jilat jubuq nuar ...

      Delete
  9. Lepas eposode anwar.....azminn pulak jdi mangsa.....kacang jer tu.....

    ReplyDelete
  10. Prnyokong saiful lagi ramai dari bang non....tanda bang non nak hsncur....yahufi pun undur diri...hampir setrngah abad yahudi grooom bang non akhirnya prlaburan yahudi rugi besar...ahaksss...sepandai pandai yahudi mabuk minum todi akhirnya kena tipu oleh bang non 3rd class genral degree dari UM.....ahaksss......bukan jurusan doctor ...ekonomi pun jurusan tah apa2.....teori ekonomi mudah pun fail .....yahudi krna main dng bang non....ksh kah kah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. penyokong sipot tu kaki fitnah jugak
      skang kan banyak kaki fitnah

      Delete
  11. UMNO KINI DAN SELMANYA31 October 2014 at 11:18

    Mahkmah dan barisan paguam yg bijak sana sedang jalankan tugas mareka percayalah keadilan sedang berjalan baik jangn ganggu mareka buat kerja p la jalankan tanggunjawab anda plak mungkin sebagai pekerja nnt bos tak gembira kalau awak semua ambil mc semata mata nak p.buat demo..tunggulah keputusan orang2 yg arif jalankan tugas mereka.

    ReplyDelete
  12. x kan nak sokong umgok lak ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO KINI DAN SELAMNYA31 October 2014 at 11:39

      Hehe..tak nak sokong umno tak per umno masih idup sampi sekarang...jom siap2 solat jumaat.

      Delete
    2. Ana sokong pejuang Al-Qasam kerana perjuangan mereka jelas dan benar InsyaALLAH dan ana sokong Morsi kerana dialah SATU SATUNYA pemimpin di dunia yang diberi jawatan bukannya beria-ria nakkan jawatan dan pangkat. Jom pegi solat.

      Delete
    3. 11.39..
      umno lama dah mampos...
      umno dah mampos lama....
      yg ada sekarang ni baru hidup .....
      jangan dok tak baca sejarah umno...

      Delete
  13. bukan penyokong xnak dtg. Minyak dh mahal.kos sara hidup dh naik.nk ke hulu ke hilir kene byr.kami penyokong yg benar.bukan dibayar utk demo.kesimpulannya.kami sokong dr jauh dgn Doa.sbb nk ambik cuti pon susah.rugi gaji sehari kami.yg PASti sokongan kami akn diterjemahkan di kertas UNDI nnti. Jagalah ko Najib Bangsat!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...