Wednesday 29 October 2014

RAYUAN LIWAT II ... PENYOKONG SAIFUL BUAT KECUH DI ISTANA KEHAKIMAN PUTRAJAYA.




Selepas penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim mencetuskan kekecohan pagi tadi, kini giliran penyokong Mohd Saiful Bukhari Azlan, pengadu dalam kes Liwat II, memenuhi perkarangan Istana Kehakiman Putrajaya bagi menyatakan sokongan.

Melaungkan "Tangkap Anwar", "Lima Tahun Sungai Buloh" dan "Kalau lebih lagi bagus", mereka mula tiba kira-kira pukul 11 pagi dengan berpakaian kuning.

Jumlah kehadiran mereka kira-kira 300 orang, dilihat lebih ramai daripada semalam.

Kumpulan "Keadilan untuk Saiful" itu turut menyanyikan lagu kebangsaan Negaraku dan menjulang sepanduk "Justice for Saiful", "PKR Jangan Ugut Mahkamah", "Hormati Sultan, Hormati Undang-Undang" dan lain-lain.

Bagaimanapun, mereka dipisahkan 200 meter daripada kumpulan "baju hitam" pro-Anwar dengan pagar penghadang dipasang Perbadanan Putrajaya.

Penyokong Anwar hadir lebih awal sejak pukul 8 pagi tadi dan membina pentas mini bagi pemimpin Pakatan Rakyat (PR) dan aktivis berucap.

8 comments:

  1. Diorang X kerja hari ni eh????? bestnyaaa.....

    ReplyDelete
  2. Penyokong sepul mcm warga asing & mcm tangkap muat jer...semua tutup muka..kata justice for saiful....

    ReplyDelete
  3. air mani anwar ada di dlm dubur saiful sedalam 4 cm? ada beberapa konspirasi blh dikaitkan...
    a). air mani anwar telah dicuri dr kantungnya dan di masukan ke dlm dubur saiful.
    b.) anwar telah dipaksa utk mengeluarkan air maninya sendiri lalu dimasukan kedlm dubur saiful.
    c.) pihak konspirator telah menjumpai air mani anwar yg bersepah2 lalu dimasukan ke dubur.
    d.) air mani anwar di curi dr bank sperma.
    e.) air mani anwar mempunyai kaki dan masuk sendiri ke dubur.
    f.) anwar seorg yg sgt pemurah utk mendermakan air maninya so sesiapa pun blh masukan ke dubur.
    g.)air mani anwar telah dimasukkan menggunakan khidmat bomoh.
    h.) anwar telah tidak sengaja tercucuk dubur saiful dgn zakarnya.
    i.) anwar telah dipaksa oleh najib utk meliwat saiful.....

    ReplyDelete
  4. Kesian mereka ini. Pakailah t-shirt hijau lengan putih dgn logo change. Buat kat Pertama Kompleks. Ada sample gambar kat blog malaysiawaves. Korang buat itu t-shirt, pakai2 ramai2 dan tangkap gambar kat taman permainan. Sebijohn. Tolong post kat instagram. Jgn lupa kasi cc kat Mamat TB

    ReplyDelete
  5. Buang masa je bela pasangan gay tu. Saiful gagal bukti kan wujud paksaan dalam keterangan di mahkamah, jadi suka sama suka , hukum lah dua dua baru adil.

    ReplyDelete
  6. Talian hayat BN = bontot saiful

    ReplyDelete
  7. naper semuanya tutup/sorok muka ?..

    ooo... pemalu rupanyer ya ..!!!!

    ReplyDelete
  8. Hukuman dari allah taala pada bila-bila masa saja pasti terjadi. Siapa benar siapa salah hanyalah kadar perbalahan dalam mencari kebenaran dikalangan manusia-manusia khususnya melalui undang-undang ciptaan manusia. Sudah tentulah ianya boleh berubah mengikut karyacipta pengamal undang-undang yang mahu mengangkat kebenaran menuntut keadilan itu sebagai satu kemenangan. Apakah pendakwaan menuntut keadilan itu benar-benar adil barakah atau sekadar helah mengaryakan fakta agar tertuduh dipalit kesalahan? Begitu juga buat pembelaan yang bersungguhan menyanggah pertuduhan dengan segala macam pencarian theory dan fakta justru mencari keadilan tapi tidak pasti apakah keadilan itu benar-benar hakiki atau sekadar terbentuk dek pertikaian permahkamahan. Namun realitinya bahawa manusia-manusia guaman ini samada pendakwaan atau pembelaan adalah jenis manusia yang bermuka dua berserta gumpalan otak yang tidak pasti ketulusannya. Sesungguhnya yang lebih adil adalah mahkamah yaumil akhirat.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...